Czy opinie klientów o Twojej firmie wpływają na sprzedaż? Oczywiście! Błędem jest jednak twierdzenie, iż liczą się tylko oceny pozytywne. Opinie negatywne także mogą… wzmacniać zaufanie! Klienci bardzo doceniają, gdy marka reaguje na uwagi z empatią. To naturalne, iż jako ludzie jesteśmy wrażliwi na krytykę. Kiedy ktoś zgłasza uwagi do naszych produktów, usług czy obsługi [...]
Odpowiedzi na negatywne opinie zwiększają lojalność klientów
 3 miesięcy temu
                                                    3 miesięcy temu
                    - Strona główna
- Zatrudnienie
- Odpowiedzi na negatywne opinie zwiększają lojalność klientów
Powiązane
Tu nie da się skrócić czasu pracy? Ekspertka odpowiada
                                15 godzin temu 
            
        Polecane
Koniec z rosyjskim LPG. Czy to oznacza podwyżki?
                                33 minut temu 
            
        Rosjanka zapytana o awans Rybakiny. Odpowiedziała krótko
                                39 minut temu 
            
        

![Konieczna nowelizacja. Bo ZUS przejmuje składki np. za 19 lat wpłacania. Jedną decyzją! [społeczny projekt nowelizacji]](https://g.infor.pl/p/_files/38496000/zus-odmawia-wyplaty-zasilkow-przedsiebiorcom-rzecznik-msp-interwencja-38496490.jpg)






