Czy opinie klientów o Twojej firmie wpływają na sprzedaż? Oczywiście! Błędem jest jednak twierdzenie, iż liczą się tylko oceny pozytywne. Opinie negatywne także mogą… wzmacniać zaufanie! Klienci bardzo doceniają, gdy marka reaguje na uwagi z empatią. To naturalne, iż jako ludzie jesteśmy wrażliwi na krytykę. Kiedy ktoś zgłasza uwagi do naszych produktów, usług czy obsługi [...]
Odpowiedzi na negatywne opinie zwiększają lojalność klientów
4 miesięcy temu
- Strona główna
- Zatrudnienie
- Odpowiedzi na negatywne opinie zwiększają lojalność klientów
Powiązane
L4 z kodem "C". Mało kto wie, co to znaczy
14 godzin temu
Polecane
Omówienie hipotezy Novo Nordisk
1 godzina temu
ATP Finals. Jannik Sinner niepokonany w Turynie
2 godzin temu

















