Czy opinie klientów o Twojej firmie wpływają na sprzedaż? Oczywiście! Błędem jest jednak twierdzenie, iż liczą się tylko oceny pozytywne. Opinie negatywne także mogą… wzmacniać zaufanie! Klienci bardzo doceniają, gdy marka reaguje na uwagi z empatią. To naturalne, iż jako ludzie jesteśmy wrażliwi na krytykę. Kiedy ktoś zgłasza uwagi do naszych produktów, usług czy obsługi [...]
Odpowiedzi na negatywne opinie zwiększają lojalność klientów

- Strona główna
- Zatrudnienie
- Odpowiedzi na negatywne opinie zwiększają lojalność klientów
Powiązane
Przerwy w pracy dla osób niepełnosprawnych w 2026 r.
5 godzin temu
Ile czasu w dostarczenie świadectwa pracy do ZUS
12 godzin temu
Polecane
Największe wyzwanie Europy? Kryzys mieszkaniowy
54 minut temu
AI nie wystarczy. Marketing odkrywa grawitację danych
1 godzina temu
Ikona ogłasza koniec kariery w tenisie
1 godzina temu