Czy opinie klientów o Twojej firmie wpływają na sprzedaż? Oczywiście! Błędem jest jednak twierdzenie, iż liczą się tylko oceny pozytywne. Opinie negatywne także mogą… wzmacniać zaufanie! Klienci bardzo doceniają, gdy marka reaguje na uwagi z empatią. To naturalne, iż jako ludzie jesteśmy wrażliwi na krytykę. Kiedy ktoś zgłasza uwagi do naszych produktów, usług czy obsługi [...]
Odpowiedzi na negatywne opinie zwiększają lojalność klientów

- Strona główna
- Zatrudnienie
- Odpowiedzi na negatywne opinie zwiększają lojalność klientów
Powiązane
Wolontariat zbliża bardziej niż niedzielny obiad
4 godzin temu
ANG po raz drugi z Certyfikatem Great Place to Work
10 godzin temu
Polecane
Nie żyje ceniony polski trener. Pracował z Igą Świątek
44 minut temu
Szczepionki chronią wszystkich. choćby niezaszczepionych
50 minut temu