Czy opinie klientów o Twojej firmie wpływają na sprzedaż? Oczywiście! Błędem jest jednak twierdzenie, iż liczą się tylko oceny pozytywne. Opinie negatywne także mogą… wzmacniać zaufanie! Klienci bardzo doceniają, gdy marka reaguje na uwagi z empatią. To naturalne, iż jako ludzie jesteśmy wrażliwi na krytykę. Kiedy ktoś zgłasza uwagi do naszych produktów, usług czy obsługi [...]
Odpowiedzi na negatywne opinie zwiększają lojalność klientów

- Strona główna
- Zatrudnienie
- Odpowiedzi na negatywne opinie zwiększają lojalność klientów
Powiązane
Czterodniowy tydzień pracy startuje. Entuzjazmu brak
17 godzin temu
Polecane
Katastrofa w polskim biznesie? Nie wierzcie w te bajki
1 godzina temu
Niestety. Rosjanka za mocna dla Magdy Linette
2 godzin temu
Popisowy występ lidera rankingu. Stracił dwa gemy
5 godzin temu