Orange coraz więcej zarabia na tanich markach. Przybyło 162 tys. klientów
Zdjęcie: | Foto: Magda Wygralak / Shutterstock
Tanie marki telefonii komórkowej Nju i Flex stanowią coraz większy udział w liczbie klientów Orange Polska — podano w sprawozdaniu finansowym za pierwsze półrocze. To pomogło we wzroście zysku rok do roku o aż 19 proc. Firma zainteresowana jest sektorem obronności i wzrost wydatków widzi, jako swoją szansę.

3 miesięcy temu




![Sprawiedliwe wynagrodzenie - czyli jakie? "Szczęście w pracy Polaków" [ANALIZA BADANIA]](https://s4.dziennik.pl/pliki/4516000/4516177-szczesliwy-pracownik.jpg)

![Polscy pracownicy chcą podwyżek i nie ufają sztucznej inteligencji [badanie PwC]](https://ewp.pl/wp-content/uploads/2025/09/Projekt-bez-nazwy-2025-09-30T034651.642.png)