Patronat IAB Polska: #DataDrivenDOOH: Retail Media – więcej niż reklama. Od ekranu do koszyka.

iab.org.pl 7 godzin temu

Podczas 6. edycji eksperci digital OOH pokażą, iż działania retail media to zintegrowany ekosystem, w którym reklama staje się częścią doświadczenia zakupowego – od momentu, gdy klient zobaczy produkt na ekranie, aż po decyzję o jego dodaniu do koszyka. A wszystko w formule bezpłatnego streamingu na żywo albo stacjonarnie w Centralnym Domu Technologii w Warszawie.

Gośćmi specjalnymi wydarzenia będą:

  • Sam Lloyd, Head of Strategy w Barrows (część WPP Commerce)
  • Matthew Dearden, CEO & Co-founder w Alight Media
  • Jakub Biel, ekspert od kreatywnego marketingu

Zarejestruj się i dołącz do społeczności Data-Driven DOOH:

  • posłuchaj interesujących dyskusji o digitalu i komunikacji DOOH,
  • poznaj najnowsze trendy w komunikacji DOOH,
  • zapoznaj się z tworzeniem innowacyjnych wdrożeń w Digital OOH,
  • poznaj naturę nowoczesnej komunikacji oraz marketingu, opartych na narzędziach cyfrowych,
  • wysłuchaj gwiazd światowego formatu – tak blisko Ciebie jak nigdy dotąd,
  • zdobądź 20 punktów za udział w konferencji do recertyfikacji DIMAQ (DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych)

Więcej informacji: DataDrivenDOOH.pl

To wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, iż posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać 20 punktów recertyfikacyjnych za udział.


Ta konferencja została objęta patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość jaką niesie dla sektora komunikacji marketingowej. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Idź do oryginalnego materiału