Pracodawca, na którym można polegać. Nagroda „Friendly Workplace 2025” i specjalne wyrazy uznania dla Intersnack Poland za aktywne działania na rzecz pracowników oraz za zaangażowanie w pomoc dla powodzian.

1 tydzień temu

Ocena redakcji MarkaPracodawcy.pl

Gratulujemy Intersnack Poland tytułu
„Friendly Workplace® 2025

Szczególne uznanie należy się firmie za jej działania na rzecz pracowników w 2024 roku. Wyróżniamy przede wszystkim zaangażowanie w przezwyciężenie kryzysu wywołanego powodzią w Nysie, gdzie mieści się jeden z zakładów produkcyjnych Intersnack. Firma stanęła na wysokości zadania – sprawnie zniwelowała skutki kataklizmu, doprowadzając do szybkiego wznowienia produkcji. Dodatkowo, aktywnie wsparła pracowników poszkodowanych przez żywioł oraz lokalną społeczność, w tym szkoły i przedszkola.

Pomimo wyzwań związanych z powodzią, Intersnack Poland konsekwentnie realizował również programy zainicjowane w latach ubiegłych. Należą do nich inicjatywy rozwojowe, takie jak „Akademia Lidera”, „Akademia Sprzedaży” czy „Doceniony – Nagrodzony”, a także liczne działania prozdrowotne i integracyjne. Z uznaniem obserwujemy też ambitne plany firmy na przyszłość, szczególnie w obszarze modernizacji działań związanych z rozwojem talentów.

Serdeczne gratulacje dla Zarządu i całego zespołu Intersnack Poland!

Wierzymy w ciągłe doskonalenie

Kontynuacja z pasją.
Rozwijamy sprawdzone inicjatywy.

Jak w 2024 roku wzmacnialiśmy nasze flagowe programy?

W roku 2024 kontynuowaliśmy działania rozwojowe skierowane do naszych pracowników – szkolenia z naciskiem na rozwój kompetencji menedżerskich, m.in. w ramach programu „Akademia Lidera”, odpowiadającego na potrzeby zmieniającego się środowiska biznesowego.

W ostatnim kwartale uruchomiliśmy „Akademię Sprzedaży” – program szkoleniowy dedykowany naszym Handlowcom, wspierający rozwój kompetencji sprzedażowych, negocjacyjnych i komunikacyjnych.

Rok 2024 to także pierwsza edycja badania zaangażowania pracowników metodą Gallupa oraz zmiana podejścia do działań po badaniu – odpowiedzialność za stworzenie i realizację planów rozwojowych została przekazana małym zespołom z udziałem przełożonych, odchodząc od modelu zarządzanego centralnie przez HR.

W minionym roku kontynuowaliśmy również działania w obszarze zdrowia. W każdej lokalizacji odbyły się wydarzenia „Active Day”, podczas których pracownicy mogli sprawdzić kondycję swojego ciała i uzyskać porady zdrowotne od ekspertów – także w kontekście pracy. Wydarzenia te spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem.

Wyposażyliśmy biura w stanowiska do pracy na stojąco, a także udostępniliśmy podnóżki i ergonomiczne myszki, poprawiając komfort pracy biurowej.

Zrealizowaliśmy również kampanie informacyjne, m.in. promując picie wody, badania profilaktyczne w ramach akcji „Pink October” i „Movember”, a także wprowadziliśmy rozszerzone pakiety ubezpieczenia na życie (m.in. pakiet onkologiczny) w atrakcyjnej cenie.

Zorganizowaliśmy pierwszy Family Day w zakładzie w Słomnikach – nasi pracownicy i ich rodziny uczestniczyli w pikniku, zwiedzaniu zakładu, licznych atrakcjach dla dzieci oraz poznawali zasady bezpieczeństwa pracy.

Kontynuowaliśmy działania CSR na rzecz lokalnych społeczności – remonty dwóch domów dziecka, wsparcie schronisk dla zwierząt, kiermasz świąteczny – oraz działania integracyjne dla pracowników: rejsy żeglarskie, rajdy rowerowe, zajęcia jogi.

Nieprzerwanie funkcjonują również programy doceniania i nagradzania pracowników: „Doceniony – Nagrodzony”, nagrody roczne i stażowe.

Wybiegamy w przyszłość z odwagą

Nowe wyzwania, nowe rozwiązania.

Jak przekształciliśmy kryzys w siłę i co szykujemy na przyszłość?

Rok 2024 był sprawdzianem naszej odporności i skuteczności działania w kryzysie. Zakład produkcyjny w Nysie, podobnie jak wiele innych firm, ucierpiał w wyniku powodzi. Firma wzorowo poradziła sobie z uruchomieniem produkcji, a jednocześnie wsparła poszkodowanych pracowników oraz lokalną społeczność i instytucje.

Pracownicy szczególnie dotknięci powodzią otrzymali wsparcie finansowe. W okresie przestoju produkcyjnego wszyscy pracownicy otrzymywali pełne wynagrodzenie. Dostarczyliśmy do miasta niezbędne środki – sprzęt, wodę, środki czystości – oraz przekazaliśmy wsparcie finansowe m.in. lokalnej szkole, przedszkolu i schronisku dla zwierząt.

W nadchodzących miesiącach planujemy dalszy rozwój programów szkoleniowych – kontynuację „Akademii Lidera” oraz objęcie nią wszystkich Handlowców.

W zakresie well-beingu, w marcu wprowadziliśmy kartę Multilife, dającą dostęp do szerokiego wachlarza usług – kursów zawodowych i językowych, konsultacji z trenerem, dietetykiem, psychologiem, aplikacji mindfulness oraz dodatkowych badań diagnostycznych. W październiku planujemy organizację Mental Day.

W roku 2025 planujemy wdrożenie nowego modelu komunikacji, który pomoże lepiej zarządzać równowagą między pracą a życiem prywatnym – m.in. poprzez regulacje dotyczące godzin wysyłania e-maili i wykonywania telefonów służbowych.

Rozpoczynamy także projekt analizy obciążenia pracą w organizacji, mający na celu identyfikację i eliminację „gorących punktów” oraz wypracowanie narzędzi wspierających zarządzanie workloadem.

Tworzymy przyszłość HR już dziś

Innowacje z myślą o Twoim rozwoju.

Jak nowe narzędzia pomogą Ci kształtować ścieżkę kariery?

W najbliższym czasie wprowadzimy nowy model kompetencyjny oraz zmodernizowany proces oceny efektywności i potencjału pracowników. Nowe narzędzia pozwolą nam jeszcze lepiej indywidualizować podejście do pracowników oraz precyzyjniej określać ich potencjał i ścieżki rozwoju. Równolegle z nowym procesem oceny rocznej wdrożymy nowe narzędzie do zarządzania rozwojem pracowników.

Chcesz rozwijać się z nami?

Odwiedź naszą stronę kariera:

Idź do oryginalnego materiału