Project Manager ds. Projektu Inwestycyjnego
Lokalizacja: Środa Wielkopolska
Dlaczego My?
Twoje zadania
- Zarządzanie projektem inwestycyjnym związanym z rozwojem możliwości produkcyjnych zakładu z budową obiektu biurowo-wystawienniczego
- Zarządzanie zespołem projektowym – leadership i kooperacja multidyscyplinarna
- Kompleksowe zarządzanie projektem: ocena ryzyka, budżet, harmonogram, cele projektu; wprowadzenie oraz uruchamianie nowych procesów produkcyjnych
- Planowanie strategiczne – opracowanie i wdrażanie planów cząstkowych projektu, dostosowując je do celów organizacyjnych i celów technologicznych
- Zarządzanie ryzykiem – identyfikacja potencjalnych wyzwań poprzez wdrożenie proaktywnych środków w celu rozwiązywania problemów, a także znajomość zasad zarządzania zmianą
- Codzienna komunikacja z zespołem oraz senior managementem organizacji – regularna aktualizacja na temat postępów projektu i zagrożeń
- Kontakt z urzędami i innymi jednostkami administracji publicznej i terenowej kluczowymi dla realizacji projektu
- Raportowanie postępów projektu do Zarządu firmy
Nasze wymagania
- Doświadczenie w realizacji złożonych projektów inwestycyjnych o wartości +100 mln PLN
- Praktyczna znajomość metodologii zarządzania projektami
- Znajomość aktualnych przepisów oraz zagadnień związanych z realizacją projektów inwestycyjnych
- Umiejętność analizy i szacowania ryzyka
- Budżetowanie i analiza kosztowa inwestycji
- Skuteczność w działaniu oraz bardzo dobre umiejętności negocjacyjne
- Zdecydowany leadership
- Umiejętność myślenia analitycznego i koncepcyjnego
- Umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
- Dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
Oferujemy
- Możliwość wyboru rodzaju kontraktu: B2B lub umowa o pracę
- Stabilną i długoterminową współpracę
- Jasno zdefiniowaną ścieżkę kariery u europejskiego lidera w doradztwie inżynieryjnym i IT
- Udział w konferencjach branżowych, szkoleniach i warsztatach oraz spotkaniach integracyjnych
- Możliwość odbycia kursów i zdobycia certyfikacji
- Możliwość relokacji w ramach lokalnych oddziałów ALTEN Polska
- Współpracę z dedykowanym Business Development Managerem
- Pracę w firmie z certyfikatem #GreatPlaceToWork
Benefity
- Prywatna opieka medyczna Medicover
- Prywatna opieka dentystyczna Medicover
- Platforma zakupowa Medicover Benefits / karta sportowa Medicover
- Program poleceń pracowników ALTEN Talenty
- Dostęp do platformy e-learningowej
- Wyprawka dla nowonarodzonego dziecka pracownika
- Ubezpieczenie grupowe na życie
- Możliwość udziału w programie emerytalnym
Nie czekaj i dołącz do naszego zespołu!
UWAGA: Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Aplikuj teraz!
Dodatkowe informacje
Prosimy o zamieszczenie w CV następującej zgody:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnej i przyszłej rekrutacji przez firmę ALTEN Polska Spółka z o.o., ul Pańska 73, 00-834 Warszawa, (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych)).
Umowa o pracę / B2B