Sieć drogerii Rossmann, której dyrektorem generalnym jest Raoul Roßmann (40 l.), znacząco rozwinęła się w zeszłym roku i odnotowała rekordową sprzedaż. W porównaniu do poprzedniego, rekordowego roku 2023, sprzedaż wzrosła o kolejne 10,2 procent do 15,3 miliarda euro, jak ogłosiła firma z Burgwedel pod Hanowerem. Rossmann jak zwykle nie podał żadnych informacji na temat wygranych.
Konkurent DM i Müllera zatrudnia około 64 700 pracowników i prawie 5000 oddziałów – to także wzrosty w porównaniu do 2023 roku. Niemcy ze sprzedażą na poziomie 9,9 miliarda euro i około 39 700 pracowników, Niemcy pozostały zdecydowanie najważniejszym regionem. W porównaniu do roku 2023 liczba pracowników w kraju wzrosła o 100 osób.
Biznes zagraniczny wniósł wkład w wysokości 5,4 miliarda euro, ale jego wzrost był znacznie większy niż w kraju. Ponad połowa oddziałów i jedna trzecia sprzedaży pochodzi w tej chwili z zagranicy. Rossmann jest reprezentowany w Hiszpanii, Polsce, na Węgrzech, w Czechach, Albanii, Turcji i Kosowie, a od 2021 roku prowadzi sklep internetowy w Danii. W grudniu dodano pierwszy oddział w Szwajcarii.