Rozpoczynamy cykl ogólnopolskich konkursów branżowych online – „Szkoła Mistrzów i Mistrzyń branż”

1 dzień temu

Konkurs, w formie testu, zostanie przeprowadzony już 20 marca 2025 r. na platformie on-line. Zakres tematyczny pytań konkursowych będzie dotyczył branży ceramiczno-szklarskiej oraz ogólnych zagadnień dotyczących Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji (ZSK). Naszym Partnerem jest Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu szklarskiego powstaje przy Zespole Szkół im. Emilii Sukertowej-Biedrawiny w Malinowie.

Więcej szczegółów, w tym link do rejestracji: https://kwalifikacje.edu.pl/szkola-mistrzow-i-mistrzyn-branz-edycja-dla-branzy-ceramiczno-szklarskiej/

Zależy nam na popularyzowaniu branż jako ważnego elementu polskiej gospodarki, a także na sieciowaniu i wspieraniu aktywnego udziału różnych podmiotów branżowych w rozwoju oferty kwalifikacji oraz informowania o ZSK. Chcemy, aby nasze konkursy motywowały uczniów szkół branżowych do pogłębienia wiedzy w zakresie przyszłego zawodu, zgodnie z aktualnymi potrzebami rynku pracy oraz upowszechniały Zintegrowany System Kwalifikacji poprzez wskazanie młodzieży możliwości, jakie daje ZSK
– mówi Aneta Czarniecka, ekspert najważniejszy ds. współpracy ze środowiskami branżowymi.

Dla zwycięskich szkół, wyłanianych na podstawie wyników testu rozwiązywanego na platformie on-line, przewidziane są atrakcyjne nagrody, przyznawane w dwóch kategoriach: za najlepsze wyniki uczniów i za największą liczbę uczniów przystępujących do testu wiedzowego.

Przed każdym konkursem będziemy organizować, wraz z Partnerem, webinar przeznaczony dla zainteresowanych uczniów i nauczycieli. Jest to spotkanie z ekspertami branży i ekspertami ZSK, w trakcie którego przybliżymy zakres tematyczny pytań konkursowych.

Konkursy realizowane przez Instytut Badań Edukacyjnych – Państwowy Instytut Badawczy w ramach projektu „Wspieranie dalszego rozwoju Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji w Polsce (ZSK6)” (FERS.01.08-IP.05-0001/23) z dofinansowaniem z Funduszy Europejskich dla Rozwoju Społecznego.

#FunduszeUE

Idź do oryginalnego materiału