Popeyes Louisiana Kitchen to amerykańska sieć barów szybkiej obsługi, która od wielu lat cieszy się ogromną popularnością, głównie w Stanach Zjednoczonych. Pierwsze lokale otwarto w Polsce dopiero w 2023 roku, a dziś już wiadomo, iż niedługo pojawią się kolejne. Właśnie zapowiedziano szeroki plan ekspansji na naszym rynku i ogłoszono dokładne lokalizacje nowych restauracji. Ruszyły też rekrutacje dla potencjalnych pracowników.
REKLAMA
Zobacz wideo Natalia Kaczmarek zdradza, czego nigdy nie je przed zawodami. "Absolutnie nie"
W jakich miastach będzie Popeyes? Zapowiedziano otwarcie kolejnych lokali
Jak informuje "Fakt", Popeyes otworzy swoje restauracje w aż siedmiu polskich miastach. Będzie to:
Wrocław (Wroclavia),
Kraków (Centrum Serenada),
Olsztyn (Galeria Warmińska),
Częstochowa (restauracja typu drive-thru),
Tarnów (Gemini Park),
Gorzów Wielkopolski,
Długołęka (restauracja typu drive-thru).
Wygląda jednak na to, iż na tym działalność sieci się nie kończy, bo w planach jest dalsze poszerzanie oferty na polskim rynku.
Cieszymy się, iż nasze restauracje stają się miejscem spotkań, gdzie liczy się zarówno wyjątkowy smak, jak i atmosfera. Rozwój sieci w tak szybkim tempie pokazuje, iż Popeyes odpowiada na potrzeby rynku, a nasze sezonowe menu i świeże podejście do gościnności budują trwałą rozpoznawalność marki
- powiedział Jakub Aleksandrowicz, dyrektor marketingu Popeyes w Polsce, cytowany przez dziennik. Mężczyzna dodał, iż otwarcie kolejnych punktów wiąże się z nowymi miejscami pracy, a co za tym idzie - licznym rekrutacjami.
Zobacz też: Duże zmiany w polskim mieście. Tu nie pojeździsz na hulajnodze elektrycznej. Aplikacja ją wyłączy
Z czego słynie Popeyes? Smażone kurczaki to ich specjalność
Popeyes słynie z jedzenia typu fast food, głównie z dodatkiem kurczaka w chrupiącej panierce. Pierwsza restauracja została otwarta w 1972 roku w Arabi na przedmieściach Nowego Orleanu w Luizjanie, a niedługo później sieć rozrosła się również za granicą. W Polsce pojawiła się dopiero w 2023 roku, otwierając pierwszy lokal w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu. W ciągu kilku miesięcy kolejne punkty udostępniono w Szczecinie, Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Gdyni, Oleśnicy i Wałbrzychu.
Szukamy miejsc, które gwarantują doskonały dostęp dla naszych gości, zarówno w centrach handlowych, jak i przy głównych drogach. Otwarcia zawsze przyciągają ogromne zainteresowanie, a my tworzymy synergię z naszymi partnerami biznesowymi: korzystamy z potencjału świetnych lokalizacji, jednocześnie generując ruch i budując lokalne społeczności wokół naszej marki
- powiedział w rozmowie z "Faktem" Michał Różycki, szef ekspansji RexConcepts, czyli firmie odpowiedzialnej za rozwój marki Popeyes w Europie Środkowo-Wschodniej.
Źródło: fakt.pl
Dziękujemy, iż przeczytałaś/eś nasz artykuł.
Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.