Sonos kontynuuje sprzątanie po odejściu dyrektora handlowego

cyberfeed.pl 4 dni temu


Dokonuję trzeciej zmiany w kierownictwie firmy i mogę poinformować, iż dyrektor ds. handlowych Deirdre Findlay również ustępuje ze stanowiska. Sonos jeszcze nie zaktualizowany strona poświęcona ładowi korporacyjnemu mówi Findlay „nadzoruje wszystkie organizacje zajmujące się marketingiem, przychodami i obsługą klienta w Sonos. Jest odpowiedzialna za zintegrowaną strategię marki, strategie ekspansji geograficznej i realizację wszystkiego na rynku.”

Nie ma już wątpliwości, iż strategia Sonos dotycząca wejścia na rynek przebudowanej aplikacji mobilnej była pełna błędów i pośpiechu. Zanim stracił pracę, Spence w końcu przyznał, iż firma powinna przyjąć znacznie bardziej ostrożne podejście i zaoferować nowe oprogramowanie w wersji beta, zachowując jednocześnie poprzednią, bardziej stabilną wersję. Zamiast tego Sonos narzucił wszystkim klientom wadliwe rozwiązania i od miesięcy radzi sobie z wynikającymi z tego skutkami.

Czy wiesz więcej o tym, co poszło nie tak w firmie Sonos pod rządami Patricka Spence’a?

Za moich czasów o godz Krawędźomówiłem Sonos bardziej kompleksowo (i chciałbym myśleć uczciwie) niż jakakolwiek inna firma. Tak, obejmuje to długą listę wycieków produktów, ale znacznie bardziej interesuje mnie rzucenie światła na wszystkie frustracje spowodowane nową aplikacją – zarówno dla klientów, jak i personelu – oraz złe decyzje, które sprowadziły Sonos na złą drogę. Te wybory miały konsekwencje dla zwykłych pracowników, którzy dali z siebie wszystko dla marki.

Jeśli chcesz podzielić się ze mną więcej na temat ostatniego roku w Sonos, skontaktuj się ze mną w sposób poufny i bezpieczny za pośrednictwem Signal pod adresem (845) 445-8455 Lub chriswelch.01. Można się ze mną także skontaktować poprzez DM Błękitny, XLub

.

Jeśli chodzi o marketing, niektórzy pracownicy Sonos wyrazili mi swoje konsternację w związku z tym, ile pieniędzy firma wrzuciła w zeszłym roku na reklamę. Największe wydatki obejmowały ekspansywną kampanię w nowojorskim metrze Słuchawki Sonos Ace oraz kampania świątecznych elfów, która kosztowała oszałamiającą kwotę. Słuchawki Ace, które uważam za bardzo dobry produkt, gwałtownie zostały zapomniane, gdy na światło dzienne wyszły powagi problemów z aplikacją Sonos, więc marketing miał niewielki wpływ. Nic z tego nie pasowało wewnętrznie — zwłaszcza po zwolnieniach latem.

Ale to było wtedy. W ciągu 48 godzin tymczasowy dyrektor generalny Tom Conrad przedstawił jasny cel, jakim jest sprowadzenie Sonos na adekwatną ścieżkę. Powiedziano mi, iż te posunięcia natychmiast poprawiły morale w firmie, a pracownicy zauważyli, iż nowy reżim poważnie podchodzi do powrotu do robienia tego, co Sonos robi najlepiej.





Source link

Idź do oryginalnego materiału