Specjalista ds. kampanii CRM (Warszawa, PL, 01-066)

karieranabank.pl 1 tydzień temu

W naszym Zespole będziesz odpowiadać za:

  • Budowanie wielokanałowych akcji marketingowych CRM (aplikacja mobilna, bankowość internetowa, e-mail, oddziały, Contact Center i inne), w szczególności działających w trybie real-time
  • Koordynację działań między zespołami biznesowymi odpowiadającymi za ofertę, sprzedaż oraz komunikację marketingową
  • Konfigurację kampanii w narzędziach CRM i tworzenie segmentacji odbiorców kampanii
  • Planowanie i przeprowadzanie testów A/B w celu podnoszenia efektywności kampanii
  • Pomiar efektywności zrealizowanych zadań, wraz z wnioskami i rekomendacją dalszych działań
  • Udział w projektach rozwoju CRM

Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:

  • Masz 2+ lat doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze CRM, Digital lub e-Commerce
  • Masz doświadczenie w pracy z dużym wolumenem danych z wykorzystaniem SQL i/lub SAS (w tym SAS VIYA), preferowana znajomość SAS Customer Intelligence 360
  • Posiadasz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ścisłe)
  • Cechuje Cię proaktywne podejście, kreatywność, samodzielność
  • Potrafisz pracować zespołowo, jesteś komunikatywny/a i proaktywny/a we współpracy
  • Mile widziana wiedza z obszaru bankowości lub telekomunikacji

Oferujemy Ci:

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Pracę w trybie hybrydowym
  • Premię kwartalną uzależnioną od wyników i zaangażowania
  • Dodatkową 13-tą pensję na koniec roku kalendarzowego
  • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
  • Możliwość korzystania z karty MultiSport po super zniżkach
  • Ubezpieczenie grupowe na korzystnych warunkach
  • System szkoleń i programów rozwojowych
Idź do oryginalnego materiału