Specjalista ds. kampanii CRM (Warszawa, PL, 01-066)
karieranabank.pl 1 tydzień temu
W naszym Zespole będziesz odpowiadać za:
Budowanie wielokanałowych akcji marketingowych CRM (aplikacja mobilna, bankowość internetowa, e-mail, oddziały, Contact Center i inne), w szczególności działających w trybie real-time
Koordynację działań między zespołami biznesowymi odpowiadającymi za ofertę, sprzedaż oraz komunikację marketingową
Konfigurację kampanii w narzędziach CRM i tworzenie segmentacji odbiorców kampanii
Planowanie i przeprowadzanie testów A/B w celu podnoszenia efektywności kampanii
Pomiar efektywności zrealizowanych zadań, wraz z wnioskami i rekomendacją dalszych działań
Udział w projektach rozwoju CRM
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
Masz 2+ lat doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze CRM, Digital lub e-Commerce
Masz doświadczenie w pracy z dużym wolumenem danych z wykorzystaniem SQL i/lub SAS (w tym SAS VIYA), preferowana znajomość SAS Customer Intelligence 360