Specjalista ds. Obsługi i Sprzedaży Produktów Bankowych z językiem migowym (Łódź, PL, 90-950)
karieranabank.pl 1 tydzień temu
Twój zakres obowiązków
- Wspieranie klientów w obsłudze produktów i usług bankowych.
- Realizacja dyspozycji klienta i rozwiązywanie bieżących spraw.
- Proponowanie dopasowanych produktów i usług – z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb.
- Prowadzenie rozmów w kanale Video z wykorzystaniem języka migowego
Nasze wymagania
- Umiejetność jasnego i empatycznego komunikowania się.
- Podstawowa znajomość obsługi komputera i gotowość do pracy z systemami bankowymi.
- Wykształcenie co najmniej średnie.
- Komunikatywna znajomość języka migowego:
- potwierdzona Certyfikatem Tłumacza Języka Migowego wydawanym przez PZG
- lub gotowość do przystapienia do certyfikacji - egzamin PZG w edycji jesiennej
- Gotowość do intensywnej nauki i szybkiego przyswajania wiedzy.
Mile widziane
- Doświadczenie w obsłudze klienta – ale zapewniamy kompleksowe szkolenie na start.
Oferujemy Ci:
- Umowę o pracę od pierwszego dnia.
- Stabilne warunki zatrudnienia oraz system premiowy za realizację celów.
- Pracę w systemie zmianowym, z możliwością zgłoszenia preferencji dotyczących grafiku.
- Wspierającą atmosferę w zespole – stawiamy na współpracę, otwartość i dzielenie się wiedzą.
- Szkolenie wstępne z pełnym wsparciem trenerów i dostępem do materiałów szkoleniowych.
- Narzędzia niezbędne do pracy: laptop, słuchawki, dostęp do systemów.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna PZU, dodatkowe ubezpieczenie, karta MultiSport.