W naszym zespole będziesz odpowiadać za:
-
Współpracę z klientem zewnętrznym i wewnętrznym Banku w zakresie obszaru ciągłości działania i disaster recovery.
-
Zarządzanie systemem informatycznym wspierającym proces BCP (Win/PL SQL).
-
Opracowywanie planów i procedur awaryjnych oraz nadzór nad ich testami.
-
Obsługę incydentów ciągłości działania.
-
Opiniowanie umów pod kątem wymagań ciągłości działania.
-
Nadzór i wsparcie wykonania Business Impact Analysis.
-
Opiniowanie regulacji, umów i rozwiązań pod kątem wymagań BCP (Business Continuity Planning).
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
-
Masz wykształcenie wyższe.
-
Posiadasz doświadczenie w obszarze ciągłości działania i/lub zarządzania kryzysowego (metodyka BCP, procesy, zagadnienia disaster recovery).
-
Swobodnie posługujesz się aplikacjami pakietu MS Office oraz w podstawowym zakresie PL SQL.
-
Jesteś osobą odpowiedzialną, samodzielną i konsekwentną w działaniu.
-
Posiadasz odporność na stres wynikający z pracy pod presją czasu.
-
Jesteś osobą kreatywną i poszukujesz nowych rozwiązań
-
Posiadasz umiejętność pracy w grupie.
-
Posiadasz znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
Oferujemy Ci:
-
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
-
Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania.
-
Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach.
-
Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach.
-
System szkoleń i programów rozwojowych.
-
Przyjazną atmosferę w pracy.