Specjalista w Zespole Help - Desk (Łódź, PL, 90-950)

karieranabank.pl 23 godzin temu

W naszym zespole będziesz odpowiadać za:

Telefoniczną obsługę klienta wewnętrznego Banku oraz obsługę zgłoszeń usterek systemu i sprzętu teleinformatycznego

Tworzenie i aktualizację dokumentacji użytkowej związanej z bieżącym utrzymaniem i rozwojem dostarczanych usług

Udział w projektach realizowanych w jednostce

Aktywne dzielenie się wiedzą i doświadczeniem ze współpracownikami

Podejmowanie działań usprawniających pracę własną i innych

Wspieranie innowacji i wdrażanie ich w praktykę

Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:

Posiadasz wiedzę w zakresie systemów operacyjnych oraz pakietu aplikacji biurowych od strony użytkowej i konfiguracyjnej

Posiadasz minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku

Posiadasz motywację do rozwoju zawodowego i ciągłego poszerzania wiedzy

Jesteś osobą odpowiedzialną, samodzielną i konsekwentną w działaniu

Lubisz pracować w dynamicznym środowisku pracy

Posiadasz umiejętność pracy w grupie

Dodatkowym atutem będzie znajomość procesów ITIL oraz podstawowa wiedza w zakresie Active Directory, zagadnień sieciowych w zakresie sprzętu i protokołów

Oferujemy Ci:

Zatrudnienie w ramach umowy o pracę

Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania

Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach

Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach

System szkoleń i programów rozwojowych

Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy

Przyjazną atmosferę w pracy

Idź do oryginalnego materiału