W naszym zespole będziesz odpowiadać za:
Telefoniczną obsługę klienta wewnętrznego Banku oraz obsługę zgłoszeń usterek systemu i sprzętu teleinformatycznego
Tworzenie i aktualizację dokumentacji użytkowej związanej z bieżącym utrzymaniem i rozwojem dostarczanych usług
Udział w projektach realizowanych w jednostce
Aktywne dzielenie się wiedzą i doświadczeniem ze współpracownikami
Podejmowanie działań usprawniających pracę własną i innych
Wspieranie innowacji i wdrażanie ich w praktykę
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
Posiadasz wiedzę w zakresie systemów operacyjnych oraz pakietu aplikacji biurowych od strony użytkowej i konfiguracyjnej
Posiadasz minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
Posiadasz motywację do rozwoju zawodowego i ciągłego poszerzania wiedzy
Jesteś osobą odpowiedzialną, samodzielną i konsekwentną w działaniu
Lubisz pracować w dynamicznym środowisku pracy
Posiadasz umiejętność pracy w grupie
Dodatkowym atutem będzie znajomość procesów ITIL oraz podstawowa wiedza w zakresie Active Directory, zagadnień sieciowych w zakresie sprzętu i protokołów
Oferujemy Ci:
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania
Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach
System szkoleń i programów rozwojowych
Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy
Przyjazną atmosferę w pracy