Specjalista w Zespole Zarządzania Akcjami CRM/ Warszawa (Warszawa, PL, 01-066)

karieranabank.pl 2 dni temu

W naszym Zespole będziesz odpowiadać za:

  • Planowanie i budowę wielokanałowych kampanii marketingowych CRM (aplikacja mobilna, bankowość internetowa, e-mail, oddziały, Contact Center i inne), w szczególności działających w trybie real-time
  • Aktywne poszukiwanie najlepszych ofert dla klientów, działania w celu maksymalizacji wyników sprzedażowych i zadowolenia klientów
  • Selekcję grup docelowych klientów do realizowanych kampanii, personalizację komunikacji
  • Konfigurację kampanii w narzędziach CRM, aktualizację słowników ofert i akcji
  • Pomiar efektywności zrealizowanych kampanii, wraz z wnioskami i rekomendacją dalszych działań
  • Współpracę z zespołami odpowiadającymi za ofertę, sprzedaż oraz komunikację marketingową
  • Udział w projektach rozwoju CRM

Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:

  • Chcesz brać udział w budowie i wdrażaniu nowych rozwiązań
  • Masz doświadczenie w pracy z dużym wolumenem danych z wykorzystaniem SQL i/lub SAS 4GL, preferowana znajomość SAS Customer Intelligence
  • Chętnie podejmujesz nowe wyzwania, do pracy podchodzisz z pasją i zaangażowaniem
  • Cechuje Cię komunikatywność, cenisz pracę z ludźmi którzy wzajemnie się wspierają i motywują, lubisz pracę w metodyce zwinnej
  • Posiadasz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ścisłe)
  • Mile widziana wiedza z obszaru bankowości

Oferujemy Ci:

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Pracę w trybie hybrydowym
  • Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania
  • Prywatną opiekę medyczną na preferencyjnych warunkach
  • System szkoleń i programów rozwojowych
Idź do oryginalnego materiału