T-Mobile ma problemy personalne w dziale sprzedaży bezpośredniej

5 miesięcy temu

Według informacji, którą otrzymaliśmy anonimowo pocztą elektroniczną, T-Mobile ma problemy z działem sprzedaży bezpośredniej D2D. Według informacji z listu, kierownicy grup sprzedażowych w całej Polsce przeszli na urlopy.

Czekamy na komentarz T-Mobile Polska w tej sprawie. Sprzedaż D2D w T-Mobile jest wyoutsourcowana.

Autorzy maila twierdzą, iż to “mocny głos” sprzeciwiający się zatrudnieniu Przemysława Żura - nowego managera sprzedaży i obsługi klienta.

Zatrudnienie Żura miało też mieć bezpośredni wpływ na zakończenie współpracy z managerem sprzedaży D2D Kamilem Papieżem, który pełnił funkcję regionalnego kierownika sprzedaży. Wcześniej był zatrudniony w Netii.

Według listu, pracownicy i współpracownicy T-Mobile nie zgadzają się ze zmianami personalnymi w firmie i niekorzystnymi warunkami współpracy;

-brakiem podstawowych narzędzi pracy dla przedstawicieli handlowych w porównaniu do warunków pracy w konkurencji

-coraz niższszymi stawkami prowizyjnymi za pozyskanych klientów

-brakiem komunikacji korporacyjnej z pracownikami działu D2D

-obecnymi zmianami personalnymi, które z perspektywy czasu spowodują zmianę pracodawcy na innego

Żur zaczął pracować w T-Mobile od 1 listopada. Wcześniej pracował w Kearney i UPC.

Tak początek pracy w T-Mobile ogłosił to w serwisie LinkedIn:

Drodzy Przyjaciele i Koledzy,

Z przyjemnością informuję, iż z dniem 1 listopada br. objąłem nową funkcję Dyrektora Sprzedaży i Obsługi Klienta w T-Mobile Polska, odpowiadając za wszystkie kanały sprzedaży i obsługi klienta B2C: Retail, Contact Center, w tym Telesales, Direct Sales i Digital (aplikacja i strona internetowa), całe operacje Back-Office, a także najważniejsze funkcje sterowania wartością: Performance Management i Commission Management.

To ogromny obszar ponad 2000 niesamowitych pracowników T-Mobile, rozszerzony o dodatkowe 1500+ pracowników naszych cenionych partnerów - wszyscy tworzą unikalny interfejs Magenta dla naszych ukochanych klientów.

Traktuję tę okazję z pokorą i szacunkiem dla codziennej pracy wszystkich moich kolegów z front- i back-office - będziemy wspólnie pracować, aby zapewnić nienaganny CX i doradzać naszym klientom w zakresie najlepszych usług telekomunikacyjnych i pozatelekomunikacyjnych w hybrydowym ludzko-cyfrowym modelu interakcji z klientem.

Wielkie podziękowania, szczególnie dla Andreasa Maierhofera, Gorana Markovica i Doroty Kuprianowicz-Legutko za zaufanie i wsparcie, jestem naprawdę zaszczycony, iż mogę pełnić tę rolę.

Jestem również bardzo szczęśliwa, iż mogę współpracować ze wspaniałym kierownictwem sprzedaży i opieki B2C: Iwona Bogdanov Piotr Walczak Rafał Kulas Marta Tarasewicz Jakub Synowiec Dominik Boryś Tomasz Kalinowski

Idź do oryginalnego materiału