Ten błąd popełnia wiele z nas. Osiem rzeczy, o których nigdy nie należy rozmawiać w pracy. Ekspertka: może skończyć się wypowiedzeniem
Zdjęcie: | Foto: PeopleImages.com - Yuri A / Shutterstock
Praca nie jest odpowiednim miejscem do wywlekania brudów lub dzielenia się kontrowersyjnymi opiniami — to w teorii wie każdy. Nie każdy zdaje sobie jednak sprawę z tego, iż poruszanie innych, często niepozornych tematów, może zaprowadzić nas nie niezwykle niebezpieczny grunt. Eksperci mówią jednym głosem — chcesz rozmawiać o wynagrodzeniu lub przeciążeniu obowiązkami? Licz się z tym, iż wchodzisz na minę.

3 miesięcy temu



![Konieczna nowelizacja. Bo ZUS przejmuje składki np. za 19 lat wpłacania. Jedną decyzją! [społeczny projekt nowelizacji]](https://g.infor.pl/p/_files/38496000/zus-odmawia-wyplaty-zasilkow-przedsiebiorcom-rzecznik-msp-interwencja-38496490.jpg)




