Jak poinformowano na oficjalnej stronie Carrefour Polska, dzięki nawiązaniu partnerstwa z firmą kurierską DPD, sieć mogła rozszerzyć zakres swoich usług dodatkowych. W efekcie klienci zyskali możliwość odbioru i nadawania przesyłek tej firmy we wszystkich hiper- i supermarketach w Polsce. To oznacza również, iż nie muszą już udawać się do zewnętrznych punktów kurierskich, ale są w stanie załatwić tego typu sprawy podczas standardowych zakupów. Naturalnie powiększyła się też sieć DPD Pickup.
REKLAMA
Zobacz wideo Kiedy spadną ceny żywności w Polsce?
DPD paczka. Klienci nadadzą ją w sieci sklepów Carrefour
Nowa usługa daje klientom możliwość wysyłania i zwracania zamówień do e-sklepów oraz nadawania paczek wcześniej opłaconych przez stronę internetową DPD. Jak informują przedstawiciele sieci, wprowadzenie DPD do punktów POK to rozszerzenie dotychczasowej oferty kurierskiej.
Zależy nam na tym, by Carrefour był miejscem, które odpowiada na realne potrzeby klientów, nie tylko związane z codziennymi zakupami, ale także z coraz ważniejszą sferą logistyki osobistej. Widzimy, jak dynamicznie rośnie znaczenie e-commerce i jak często nasi klienci korzystają z usług kurierskich. Dlatego chcemy, aby mogli załatwić te sprawy przy okazji wizyty w sklepie, w wygodny sposób, blisko domu. Dodatkowy operator to większy wybór i większa elastyczność, co wpisuje się w naszą strategię budowania nowoczesnej, funkcjonalnej i przyjaznej przestrzeni handlowej
- wyjaśnia w komunikacie Karol Gajewicz, Dyrektor Działu Usług Konsumenckich w Carrefour Polska. Ponadto nadanie przesyłki jest bardzo proste. Wystarczy nakleić etykietę wygenerowaną na stronie DPD lub wpisać odpowiedni kod przesyłki. Usługa jest realizowana przy współpracy z operatorem technologicznym Pointpack.
Carrefour współpracuje z DPD. "To dla nas istotny krok"
Takie rozwiązanie to nie tylko nowe możliwości dla klientów sieci sklepów Carrefour, ale także osób korzystających z usług DPD.
Partnerstwo z Carrefour Polska to dla nas istotny krok w kierunku jeszcze lepszego dopasowania oferty do stylu życia współczesnych konsumentów. Wpisuje się też w naszą strategię zwiększania dostępności usług DPD w miejscach codziennego użytku. Dzięki obecności Carrefour w całym kraju klienci zyskują możliwość wygodnego nadawania i odbierania przesyłek przy okazji zakupów
- skomentował Łukasz Zembowicz, dyrektor Sprzedaży i Marketingu, członek zarządu DPD Polska. Dodał także, iż w ten sposób firma rozszerzyła sieć DPD Pickup o kolejne 195 lokalizacji. w tej chwili klienci mają do dyspozycji aż 32 tysiące punktów w całym kraju.
Sprawdź również: W tych krajach żyje się najlepiej. Polska awansowała, jednak do czołówki jeszcze nam daleko
To oznacza jeszcze większą dostępność i komfort dla osób nadających i odbierających przesyłki
- zapewnia Łukasz Zembowicz. Carrefour kontynuuje natomiast rozwój usług dostępnych w sklepach, czego celem jest tworzenie "otwartego, nowoczesnego i funkcjonalnego modelu handlu, w którym zakupy, logistyka oraz obsługa klienta tworzą spójną, przyjazną całość".
Źródło: media.carrefour.pl
Dziękujemy my, iż przeczytałaś/eś nasz artykuł.
Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.