Usługa SoftPOS jest dostępna dla klientów biznesowych Credit Agricole. Dzięki niej płatności zbliżeniowe mogą oni przyjmować dzięki aplikacji w telefonie.
Usługa SoftPOS
Dzięki aplikacji mobilnej Elavon SoftPOS przedsiębiorcy mogą odbierać płatności zbliżeniowe za swoje towary i usługi tak jak w przypadku użycia zamiast telefonu normalnego terminalu płatniczego. Usługa SoftPOS nie wymaga do poprawnego działania żadnych dodatkowych urządzeń. Do obsługi aplikacji wystarczy telefon z systemem Android 8.1 lub nowszym.
„Rozwiązanie doskonale sprawdzi się w każdym małym biznesie: barze, restauracji, foodtracku, w gabinecie lekarskim, czy w taksówce. Przyda się również osobom, które zarabiają, realizując swoje pasje: rękodzieło, ogrodnictwo czy cała branża kreatywna. W tych przypadkach SoftPOS jest niezastąpiony” – mówi Karolina Badecka, senior product manager Credit Agricole, cytowana w bankowym komunikacie.
Szczegóły oferty
Z zainstalowanej aplikacji korzysta się w ten sam sposób, co z terminala płatniczego. Za jej pośrednictwem można zrealizować wszystkie rodzaje transakcji zbliżeniowych, również te, które wymagają podania kodu PIN. Warunkiem dostępu do SoftPOS w Credit Agricole jest założenie w tym banku Konta Biznes i aktywne korzystanie z niego. Korzystanie z aplikacji wiąże się z opłatami, które wynoszą:
- przy umowie na 24 miesiące – 9,99 zł miesięcznie + prowizja 0,65 proc. i 7 gr za każdą transakcję.
- przy umowie na 36 miesięcy – 7,99 zł miesięcznie + prowizja 0,61 proc. i 7 gr za każdą transakcję.
Przy obrocie przekraczającym 1500 zł w miesiącu opłata za użytkowanie aplikacji jest zerowana. Klienci mają również możliwość skorzystania z oferty Fundacji Polska Bezgotówkowa, która pokryje koszty użytkowania aplikacji przez pierwsze 12 miesięcy. Szczegóły znajdują się na stronie internetowej banku.