Uwielbiany przez Polaków dyskont zyska w 2025 roku nowe sklepy. Zmieni się też asortyment

7 godzin temu
Zdjęcie: Fot. Jakub Orzechowski / Agencja Wyborcza.pl


Firma zarządzająca popularny w Polsce dyskontem odzieżowo-przemysłowy ogłosiła ambitne plany na 2025 rok. Zamierza otworzyć kilkaset nowych placówek, z czego duża część znajdzie się właśnie w naszym kraju. Zapowiada też zróżnicowanie oferowanego asortymentu w odpowiedzi na potrzeby klientów.
Rok 2025 wygląda bardzo optymistycznie dla niektórych firm, a jedną z nich jest Grupa Pepco. Niedawno ujawniła, iż zamierza otworzyć w tym czasie 300 nowych sklepów. Do Grupy Pepco należą marki Pepco, Dealz i Poundland. To właśnie na tej pierwszej skupią się działania w najbliższym czasie, przy czym priorytetem będzie rozwój w Europie Środkowo-Wschodniej.


REKLAMA


Zobacz wideo Patrycja Sass-Staniszewska: E-commerce nigdy nie zastąpi w pełni tradycyjnego handlu


Ile jest sklepów Pepco w Polsce? W 2025 roku przybędzie sporo punktów, w naszym kraju i nie tylko
Zgodnie z informacjami dostępnymi na oficjalnej stronie Pepco w Polsce znajdziemy w tej chwili aż 1393 sklepy pod tym szyldem. Ogółem zaś Grupa Pepco ma ponad pięć tysięcy punktów w 20 krajach. Teraz ma do nich dołączyć kolejne 300. Portal wiadomoscihandlowe.pl podkreśla, iż jest to kontynuacja strategii realizowanej w roku finansowym 2024. Dla porównania, w roku ubiegłym otworzonych zostało w sumie 331 sklepów. Aż 232 mieściły się w Europie Środkowo-Wschodniej, z czego 83 w Polsce. Polskie placówki stanowiły zatem ponad 25 procent wszystkich otwarć. Teraz Grupa Pepco zostaje na tym samym torze, budując na swoim dotychczasowym doświadczeniu.
Zobacz też: Popularna sieć odzieżowa zamyka sklepy w Polsce. Wini m.in. wzrost płacy minimalnej


Nasza strategia otwierania nowych sklepów będzie przez cały czas ukierunkowana na kraje, które dobrze znamy i co do których mamy pewność generowania odpowiednich zwrotów, co pozwoli umocnić naszą już i tak silną pozycję rynkową. Dlatego większość ze sklepów, jakie planujemy otworzyć, znajdzie się właśnie w naszym regionie. Będziemy dalej się rozwijać w różnych lokalizacjach, od centrów handlowych, przez retail parki po ulice handlowe, aby zapewnić klientom wygodę zakupów w różnych okolicznościach


- wyjaśnia dyrektor operacyjny Pepco dla Europy Środkowo-Wschodniej Marcin Stańko, cytowany przez wiadomoscihandlowe.pl. Należy przy tym dodać, iż nowe punkty będzie warto odwiedzić także dla nowego asortymentu.


Czy Pepco - firmie stawia na dalszy rozwój i ma konkretne plany
W 2025 roku Pepco chce również skupić się bardziej na "zwiększaniu różnorodności asortymentu oraz doskonaleniu jakości obsługi", przy czym najważniejszymi kategoriami produktów pozostaną odzież, artykuły dekoracyjne oraz produkty sezonowe. Wzbogacenie będzie polegało natomiast na wprowadzaniu nowych linii zgodnych z aktualnymi trendami. Już teraz Pepco co sezon oferuje swoim klientom ponad 130 nowych kolekcji, ale firma chce jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów.


Ciągłe pogłębianie wiedzy o klientach jest niezwykle istotnym elementem naszej strategii. Regularnie prowadzimy badania i analizy, aby jeszcze lepiej zrozumieć trendy konsumenckie, wartość marki oraz wpływ czynników makroekonomicznych


- dodaje Marcin Stańko.


Dziękujemy, iż przeczytałaś/eś nasz artykuł.Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Idź do oryginalnego materiału