Wydział Obsługi Urzędu poszukuje kandydatów na stanowisko DS. OBSŁUGI KANCELARYJNEJ

1 tydzień temu
Zakres podstawowych czynności: prowadzenie obsługi kancelaryjnej w zakresie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, m.in.: przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji, prowadzenie ewidencji, dokonywanie elektronicznej rejestracji korespondencji wpływającej do Urzędu udzielanie informacji o funkcjonowaniu i strukturze Urzędu. - Wymagania obowiązkowe: przynajmniej średnie wykształcenie minimum półroczne doświadczenie w pracy związanej z obsługą kancelaryjną w jednostkach administracji publicznej znajomość instrukcji kancelaryjnej, prawa pocztowego bardzo dobra obsługa pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych. - Wymagania pożądane: wykształcenie wyższe - administracja. - Oferty należy składać do 2024-09-21
Idź do oryginalnego materiału