Wydział Obsługi Urzędu poszukuje kandydatów na stanowisko ds. zarządzania obiektami

4 dni temu
Zakres podstawowych czynności: nadzorowanie nieruchomości Urzędu, w tym m.in.: - obsługa szkód ubezpieczeniowych - zapewnienie adekwatnej informacji wizualnej w budynkach - planowanie i nadzór nad translokacjami - monitorowanie realizacji umów związanych z dostawą mediów i odbioru odpadów - nadzorowanie i kontrola pracy zewnętrznych firm sprzątających - udział w przeglądach obiektów - obsługa umów i realizowanie zadań związanych z wynajmowaniem powierzchni w zarządzanych budynkach - przygotowywanie opisu merytorycznego faktur oraz dekretacja kosztów na przydzielonych obiektach opracowanie projektów umów oraz dokumentacji niezbędnej do wszczęcia zapytań ofertowych lub postępowań w trybach prawa zamówień publicznych.. - Wymagania obowiązkowe: wykształcenie wyższe - administracja, zarządzanie/ gospodarka nieruchomościami lub inny kierunek uzupełniony studiami podyplomowymi z zarządzania/ gospodarki nieruchomościami 2-letnie doświadczenie zawodowe związane z administracyjną i finansową obsługą nieruchomości dobra znajomość pakietu MS Office umiejętność planowania, organizowania i koordynowania prac. - Wymagania pożądane: studia podyplomowe z zakresu zarządzania nieruchomościami kursy, szkolenia z zakresu prawa budowlanego znajomość prawa zamówień publicznych. - Oferty należy składać do 2025-05-06
Idź do oryginalnego materiału