Wydział Urbanistyki i Architektury poszukuje kandydatów na stanowisko ds. informacji przestrzennej

1 tydzień temu
Zakres podstawowych czynności: prowadzenie spraw z zakresu archiwizacji m.in. zapewnienie bieżącej obsługi dokumentacji archiwalnej albo klasyfikującej się do archiwum, kooperacja z Archiwum Zakładowym, w szczególności w zakresie prawidłowego przechowywania akt archiwalnych oraz udostępniania akt pracownikom Wydziału, obsługa magazynu wydziałowego akt kategorii B, digitalizacja akt wraz z zarządzaniem zasobem cyfrowym udzielanie informacji w zakresie archiwizacji oraz udostępnianie akt instytucjom i klientom udostępnianie informacji publicznej prowadzenie składnicy miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego sporządzanie materiałów sprawozdawczych i opracowań analitycznych. - Wymagania obowiązkowe: wykształcenie wyższe - administracja, historia - specjalność archiwistyczna, gospodarka przestrzenna lub inne kierunki uzupełnione kursami, studiami podyplomowymi z zakresu archiwistyki doświadczenie w jednostkach administracji publicznej na stanowiskach związanych z obsługą archiwum znajomość Instrukcji Kancelaryjnej dobra komunikatywność i umiejętność współpracy. - Wymagania pożądane: doświadczenie w jednostkach administracji publicznej związane z obsługą procesu inwestycyjnego. - Oferty należy składać do 2024-09-23
Idź do oryginalnego materiału