Zarząd Dróg Miejskich poszukuje kandydatów na stanowisko ds. utrzymania dróg

1 dzień temu
Zakres podstawowych czynności: bieżąca ocena stanu technicznego nawierzchni dróg, pasa drogowego opiniowanie projektów inwestycyjnych oraz określanie warunków kooperacja z Radami Osiedli oraz innymi wydziałami i jednostkami miejskimi prowadzenie ewidencji dróg (dzienniki objazdów, zestawienia ilościowe) określenie zabiegów utrzymaniowych, zlecanie ich wykonania i nadzór. - Wymagania obowiązkowe: wykształcenie minimum średnie techniczne doświadczenie w zakresie identyfikacji problemów utrzymania dróg umiejętność obsługi MS Office prawo jazdy kat. B umiejętność pracy w zespole. - Wymagania pożądane: doświadczenie w pracy w administracji samorządowej min. 6 miesięcy wykształcenie wyższe techniczne uprawnienia wykonawcze branży drogowej. - Oferty należy składać do 2024-10-02
Idź do oryginalnego materiału