Czy policzyłeś kiedyś, ilu klientów odeszło od Twojej firmy, bo nie rozumiało obowiązującej między Wami umowy? Bo długi, napisany małą czcionką regulamin wprowadzał zmiany niejasne dla konsumenta? Bo zagubienie i niepewność sprawiły, iż tak ciężko pozyskany odbiorca tak łatwo zrezygnował z usługi? jeżeli jesteś jak większość firm, prawdopodobnie choćby się nad tym nie zastanawiałeś.
Zatrzymaj klientów – jak dzięki Legal Design zmniejszysz liczbę reklamacji i zbudujesz zaufanie

- Strona główna
- Zatrudnienie
- Zatrzymaj klientów – jak dzięki Legal Design zmniejszysz liczbę reklamacji i zbudujesz zaufanie
Powiązane
Nie tylko zetki nie chcą się poświęcać dla wyższej płacy
48 minut temu
ZUS dopłaca seniorom do rachunków. Tyle wyśle co miesiąc
5 godzin temu
Od 1 czerwca nowe przepisy migracyjne
8 godzin temu
Polecane
Działkowcy drżą. ROD-om grozi likwidacja
1 godzina temu
Mniejszy eksport zbóż z Polski
2 godzin temu
To oni wybrali Karola Nawrockiego [ANALIZA]
4 godzin temu
Bitwa młodych talentów. Skończyli po północy
5 godzin temu