Czy policzyłeś kiedyś, ilu klientów odeszło od Twojej firmy, bo nie rozumiało obowiązującej między Wami umowy? Bo długi, napisany małą czcionką regulamin wprowadzał zmiany niejasne dla konsumenta? Bo zagubienie i niepewność sprawiły, iż tak ciężko pozyskany odbiorca tak łatwo zrezygnował z usługi? jeżeli jesteś jak większość firm, prawdopodobnie choćby się nad tym nie zastanawiałeś.
Zatrzymaj klientów – jak dzięki Legal Design zmniejszysz liczbę reklamacji i zbudujesz zaufanie

- Strona główna
- Zatrudnienie
- Zatrzymaj klientów – jak dzięki Legal Design zmniejszysz liczbę reklamacji i zbudujesz zaufanie
Powiązane
Czy Polska jest gotowa na nowe megamiasto?
7 godzin temu
Prawo ojca do urlopu. Jak Polska wypada na tle Europy?
8 godzin temu
Mieszane sygnały z krajowego rynku pracy
10 godzin temu
Skrócony czas pracy w Polsce od 30 czerwca. Kto skorzysta?
11 godzin temu
Polecane
Ludzie pilnie poszukiwani, czyli duży problem start-upów
1 godzina temu