Od pierwszego dnia października Paweł Wośko pełni stanowisko CEE Pre-Sales & Technical Service Manager w Brother. Jest odpowiedzialny za wprowadzanie odpowiednich procedur w regionie Central Eastern Europe oraz szkolenia w zakresie zwiększenia kompetencji działów technicznych.
Do obowiązków nowego CEE Pre-Sales & Technical Service Manager, należy przekazanie wiedzy dotyczącej obsługi przed i po sprzedażnej oraz budowanie odpowiednich praktyk zespołów w tym zakresie w całym regionie.
„Przez ponad 16 lat pracy w Brother zdobyłem cenną wiedzę o rozwiązaniach firmy oraz nieocenione doświadczenie w zarządzaniu serwisem technicznym. Mogłem obserwować, jak ewoluuje branża urządzeń drukujących, a wraz z nią potrzeby naszych klientów. Zdobytą wiedzę, mogę teraz wykorzystać w codziennej pracy oraz przekazać ją zespołom z regionu, aby oferować klientom najwyższą jakość usług i umacniać konkurencyjność Brother na rynku” – komentuje Paweł Wośko CEE Pre-Sales & Technical Service Manager.
Paweł Wośko jest związany z firmą Brother od ponad 16 lat. Zaczynał w strukturach organizacji jako Technical Assistant i sukcesywnie piął się po szczeblach kariery. Od ponad 5 lat pełnił stanowisko Pre-Sales & Technical Service Manager. Po awansie Paweł Wośko, odpowiada za wsparcie techniczne działów sprzedaży oraz zarządzanie zespołem serwisowym w regionie CEE. Jego istotną rolą w organizacji jest również utrzymywanie relacji z klientami w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi technicznej przed i po sprzedaży.
W imieniu redakcji bardzo serdecznie gratulujemy i życzymy kolejnych sukcesów!