Zakres podstawowych czynności: weryfikacja poprawności dokumentacji finansowej Biura, w szczególności: umów, zleceń, oraz dokumentów stanowiących podstawę do zapłaty pod kątem prawidłowego stosowania z instrukcji obiegu dokumentów finansowo - księgowych oraz wewnętrznych regulacji prawnych, koordynacja prac związanych z przygotowaniem budżetu zadaniowego Biura, prowadzenie bieżącej analizy wydatków budżetowych Biura, przygotowywanie wniosków dotyczących zmian i przeniesień w planie finansowym, prowadzenie rozliczeń finansowych wyjazdów służbowych pracowników Biura, przygotowanie, prowadzenie i monitorowanie planu zamówień publicznych Biura, prowadzenie ewidencji umów cywilno-prawnych zawieranych przez Biuro, prowadzenie ewidencji pieczęci używanych w Biurze, prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem przez pracowników Biura samochodów prywatnych do celów służbowych. - Wymagania obowiązkowe: wykształcenie wyższe minimum dwa lata stażu pracy co najmniej roczne doświadczenie w obsłudze księgowej podstawowa znajomość języka angielskiego umiejętność organizacji pracy własnej, skrupulatność podstawowa znajomość języka angielskiego obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym - MS Excel. - Wymagania pożądane: wykształcenie wyższe na kierunkach ekonomicznych doświadczenie w obszarze finansów publicznych. - Oferty należy składać do 2025-03-04