Dlaczego klienci wracają? Klucz do lojalności leży w doświadczeniu, nie w cenie
Zdjęcie: Izabela Osipiuk, Dyrektor ds. Produktów, Procesów i Zarządzania Doświadczeniami Klientów w PKO Faktoring
Oferta i produkt to dopiero początek. O sukcesie firmy coraz częściej decyduje doświadczenie klienta (ang. Customer Experience). Dobrze zaopiekowany wraca chętnie, a jego lojalność i pozytywne rekomendacje stają się najlepszą „reklamą szeptaną”. W faktoringu podpisanie umowy nie kończy zabiegania o klienta. To moment, w którym adekwatna kooperacja dopiero się zaczyna. Customer Experience (CX) to sposób, […]

3 tygodni temu


![W listopadzie wypłaty od 900 do 1800 zł dodatku miesięcznie dla setek tysięcy zatrudnionych, z mocą od lipca 2025 r. [PREZYDENT PODPISAŁ USTAWĘ]](https://g.infor.pl/p/_files/38923000/pieniadze-lupa-kontrola-banknoty-38923467.jpg)









