Dyrektor Biura Optymalizacji Procesów Reklamacyjnych (Warszawa, PL, 01-066)
karieranabank.pl 2 dni temu
Praca hybrydowa/ umowa o pracę
W naszym zespole będziesz odpowiadać za:
- Zarządzanie podległym zespołem, wyznaczanie celów, motywowanie, rozliczanie oraz rozwijanie kompetencji podległych pracowników.
- Odpowiedzialność za jakość oraz terminowość w realizacji projektów podległego zespołu.
- Wdrażanie inicjatyw które zapobiegają i minimalizują ilość reklamacyji klientowskich.
- Doskonalenie procesów realizowanych w departamencie.
- Bieżącą współpracę i komunikację z innymi departamentami.
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
- Posiadasz minimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Masz doświadczenie w zarządzaniu ludźmi, posiadasz umiejętność wywierania wpływu oraz umiejętności organizacyjne i przywódcze.
- Dobrze odnajdujesz się w dynamicznym środowisku pracy, potrafisz zarządzać zmianą i aktywnie ją wspierać
- Posiadasz wykształcenie wyższe preferowane w obszarze zarządzania i/lub CX.
- Doświadczenia klientów są dla Ciebie ważne i potrafisz trafnie identyfikować aspekty wpływające na poprawę doświadczeń klientów w relacji z bankiem.
- Jesteś komunikatywny, kreatywny, zaangażowany oraz zdeterminowany w osiąganiu celów i sukcesów.
- Potrafisz pracować pod presją czasu i celów.
- Posiadasz wysokie umiejętności interpersonalne, umiejętność współpracy z ludźmi z różnych szczebli w organizacji.
Oferujemy Ci:
- Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania.
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach.
- Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach.
- System szkoleń i programów rozwojowych.
- Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy.