Dyrektor Biura Optymalizacji Procesów Reklamacyjnych (Warszawa, PL, 01-066)

karieranabank.pl 2 dni temu

Praca hybrydowa/ umowa o pracę

W naszym zespole będziesz odpowiadać za:

  • Zarządzanie podległym zespołem, wyznaczanie celów, motywowanie, rozliczanie oraz rozwijanie kompetencji podległych pracowników.
  • Odpowiedzialność za jakość oraz terminowość w realizacji projektów podległego zespołu.
  • Wdrażanie inicjatyw które zapobiegają i minimalizują ilość reklamacyji klientowskich.
  • Doskonalenie procesów realizowanych w departamencie.
  • Bieżącą współpracę i komunikację z innymi departamentami.

Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:

  • Posiadasz minimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Masz doświadczenie w zarządzaniu ludźmi, posiadasz umiejętność wywierania wpływu oraz umiejętności organizacyjne i przywódcze.
  • Dobrze odnajdujesz się w dynamicznym środowisku pracy, potrafisz zarządzać zmianą i aktywnie ją wspierać
  • Posiadasz wykształcenie wyższe preferowane w obszarze zarządzania i/lub CX.
  • Doświadczenia klientów są dla Ciebie ważne i potrafisz trafnie identyfikować aspekty wpływające na poprawę doświadczeń klientów w relacji z bankiem.
  • Jesteś komunikatywny, kreatywny, zaangażowany oraz zdeterminowany w osiąganiu celów i sukcesów.
  • Potrafisz pracować pod presją czasu i celów.
  • Posiadasz wysokie umiejętności interpersonalne, umiejętność współpracy z ludźmi z różnych szczebli w organizacji.

Oferujemy Ci:

  • Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania.
  • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach.
  • Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach.
  • System szkoleń i programów rozwojowych.
  • Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy.
Idź do oryginalnego materiału