Główny Specjalista w Zespole Obsługi Klientów w Upadłości (Warszawa, PL, 01-066)

karieranabank.pl 3 tygodni temu

W naszym zespole będziesz odpowiadać za:

  • Działania prawno-procesowe w obszarze postępowań upadłościowych.

  • Zgłoszenie wierzytelności Banku w postępowaniu upadłościowym.

  • Weryfikację planów spłat i planów podziału.

  • Kontakt z Syndykami i klientami.

  • Analizę i udzielanie odpowiedzi na pisma i reklamacje w obszarze postępowań upadłościowych.

  • Odzyskiwanie wierzytelności Banku korzystając z przewidzianych prawem rozwiązań, w szczególności w drodze postępowań upadłościowych.

  • Realizację strategii zarządzania wierzytelnościami polegającą na odpisywaniu wierzytelności.

Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:

  • Posiadasz ukończone studia wyższe, preferowane prawnicze.

  • Masz minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.

  • Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu postępowań upadłościowych.

  • Znasz działania prawno-procesowe w obszarze postępowania upadłościowego.

  • Cechuje Cię zaangażowanie, dokładność, dobra organizacja pracy oraz samodzielność.

  • Jesteś elastyczny/a i potrafisz dostosować się do zmieniających się priorytetów.

  • Jesteś otwartą na zmiany osobą i lubisz dynamiczne środowisko pracy.

  • Znasz rodzaje i formy prawne zabezpieczeń oraz zasady ich realizacji – mile widziane.

Oferujemy Ci:

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na zastępstwo.
  • Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania.
  • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach.
  • Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach.
  • System szkoleń i programów rozwojowych.
  • Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy.
  • Przyjazną atmosferę w pracy.
Idź do oryginalnego materiału