Miejska Pracownia Urbanistyczna w Poznaniu poszukuje kandydatów na stanowisko ds. administracyjnych

1 dzień temu
Zakres podstawowych czynności: 1) prowadzenie spraw organizacyjno-administracyjnych Miejskiej Pracowni Urbanistycznej w Poznaniu, - 2) przygotowywanie regulaminów, instrukcji, procedur i innych dokumentów wewnętrznych, - 3) przygotowywanie odpowiedzi na pisma, zapytania, interpelacje itd., - 4) kooperacja z radcą prawnym. -. - Wymagania obowiązkowe: 1) wykształcenie wyższe o kierunku prawo, administracja, zarządzanie, ekonomia lub średnie w przypadku studenta 5-go roku prawa, - 2) bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office, - 3) umiejętność redagowania pism, - 4) bardzo dobra znajomość przepisów prawnych z zakresu administracji publicznej, - 5) znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym, - 6) kreatywność, - 7) umiejętność analitycznego myślenia, - 8) umiejętność adaptacji i radzenia sobie w sytuacjach stresowych, - 9) obywatelstwo polskie. -. - Wymagania pożądane: 1) doświadczenie zawodowe, w zakresie prawa, administracji, zarządzania, - 2) studia podyplomowe, kursy, uprawnienia z zakresu zarządzania, ochrony danych osobowych, - 3) wiedza z zakresu funkcjonowania administracji centralnej i samorządu terytorialnego, - 4) ogólna wiedza z zakresu planowania przestrzennego, - 5) wysoki poziom kultury osobistej, komunikatywność, - 6) dyspozycyjność, - 7) umiejętność rozwiązywania problemów. -. - Oferty należy składać do 2024-09-29
Idź do oryginalnego materiału