Otwieramy agencję niań

franchising.pl 1 tydzień temu

Czy Polacy szukają niań przez ogłoszenia, czy wolą zaufać profesjonalnej agencji? Kulisy prowadzenia agencji niań zdradzają Agnieszka Daczkowska-Filimon i Agnieszka Witecka z agencji „Niania na medal”.

<iframe allowfullscreen="" frameborder="0" height="355" src="//www.youtube.com/embed/0I5ZYWtcumM?rel=0" width="630"></iframe>Każdy rodzic wie, iż dobra niania to skarb. Jak taką znaleźć? Z pomocą może przyjść agencja niań. Agencja łączy kandydatki do pracy z potencjalnymi pracodawcami, czyli rodzicami.

– Rodzice nie dysponują takimi narzędziami, jakimi my dysponujemy. We wstępnej selekcji jesteśmy w stanie wybrać odpowiednie kandydatki, z którymi umawiamy się na rozmowy rekrutacyjne. Podczas tych rozmów stwierdzamy, czy dana kandydatka spełnia wymagania i dopiero wtedy kierujemy do rodziców – opowiada Agnieszka Daczkowska-Filimon, właścicielka agencji „Niania na medal”.

Opiekunka z kwalifikacjami

Czy rodzice mają duże wymagania?

– Przeważnie rodzice chcą, żeby opiekunka była po studiach pedagogicznych, psychologicznych, chociaż to oczywiście nie jest warunek konieczny. Dla rodziców ważne jest, żeby posiadała kurs pierwszej pomocy i jakieś dodatkowe umiejętności, plastyczne, muzyczne, tego typu – relacjonuje Agnieszka Daczkowska-Filimon.

Z rozmowy Anny Smolińskiej z Agnieszką Daczkowską-Filimon i Agnieszką Witecką dowiecie się także:

  • W jaki sposób agencja pozyskuje nianie?
  • Jakie kwalifikacje powinna mieć niania?
  • Jakie są sposoby na zweryfikowanie umiejętności kandydatek?
  • Czy nianie to pracownice agencji?
  • Jakie wymagania mają rodzice i czy trudno je spełnić?
  • Na czym zarabia agencja niań?
  • Czy dużo trzeba zainwestować, aby wystartować z takim biznesem?

Zapraszamy do subskrybowania naszego kanału na YouTubie Franchising-PL . Znajdźcie pomysł na biznes dla siebie!

Idź do oryginalnego materiału