Piotr Morko awansuje na stanowisko European Marketing Managera w Newline Interactive

7 godzin temu

Piotr Morko, dotychczasowy Senior Marketing Manager odpowiedzialny za Europę Środkowo-Wschodnią, obejmuje nowe, najważniejsze stanowisko European Marketing Managera w Newline Interactive. To kolejny krok w jego dynamicznej karierze i wyraz zaufania ze strony firmy, która jest światowym liderem w produkcji monitorów interaktywnych. Awans oznacza rozszerzenie zakresu obowiązków na wszystkie rynki europejskie oraz nadzór nad rozwojem i wdrażaniem spójnej strategii marketingowej na kontynencie.

Nowy rozdział w karierze – z Polski do Europy

Piotr Morko związany jest z Newline Interactive od lipca 2020 roku, a ostatnie lata to pasmo sukcesów zarówno osobistych, jak i firmowych. Do niedawna zarządzał marketingiem firmy w Europie Środkowo-Wschodniej, koncentrując się na polskim rynku. W tym czasie marka Newline została liderem segmentu monitorów interaktywnych w Polsce, a jej sprzedaż dynamicznie wzrosła.

„Jestem dumny, iż mogę rozwijać się nie tylko w firmie, ale także razem z firmą. Awans jest dla mnie sygnałem, iż moja praca została doceniona, a firma obdarza mnie zaufaniem” – komentuje Piotr Morko.

Obecnie jego obowiązki nabierają strategicznego charakteru. Jako European Marketing Manager odpowiadał będzie za budowę i wdrażanie jednolitej wizji marketingowej w skali europejskiej, ściśle współpracując z zespołami sprzedaży, wsparcia technicznego oraz lokalnymi partnerami i dystrybutorami w 60 krajach.

Technologie, innowacje i ekspansja

Newline Interactive, założona w 2012 roku w USA, to część grupy HiteVision – największego na świecie producenta monitorów interaktywnych i właściciel 418 patentów. Firma prowadzi działalność w ponad 60 krajach, a jej biura zlokalizowane są m.in. w Teksasie, Hiszpanii, Polsce, Niemczech, Włoszech, Indiach, Chinach, Korei i na Tajwanie.

Oferta Newline na 2024 rok obejmowała monitory z systemem Android 13 oraz certyfikatem Google EDLA, powłoki antybakteryjne z certyfikatem TUV i nowoczesne porty USB-C, umożliwiające przesyłanie wideo, dźwięku, dotyku i danych. najważniejsze cechy urządzeń to wysoka jakość obrazu, precyzja pisania oraz podwójna ochrona wzroku dzięki redukcji niebieskiego światła.

Rok 2025 przyniósł kolejne nowości: monitory serii C, zaawansowane wyświetlacze Digital Signage (Newline STV+ z Android 14, od 43 do 115 cali) oraz rozwiązania premium Direct View LED (DV One+). Nowością jest także aplikacja Newline Signage Pro ułatwiająca zarządzanie treścią prezentowaną na ekranach.

Lokalny lider, globalny gracz

Sukcesy Newline na polskim rynku są efektem pracy lokalnych zespołów oraz dystrybutora – firmy AGRAF Sp. z o.o., która odpowiada także za serwis gwarancyjny. Silna pozycja w Polsce pozwoliła Piotrowi Morko zdobyć cenne doświadczenie i kompetencje, które teraz będzie wykorzystywał w skali całej Europy.

Poza działalnością zawodową Piotr Morko znany jest z zamiłowania do futbolu amerykańskiego – od 2017 roku pełni funkcję prezesa drużyny Lowlanders Białystok. Ten unikatowy zestaw kompetencji i pasji z pewnością będzie atutem na nowym, międzynarodowym stanowisku.

Idź do oryginalnego materiału