Polska odnotuje kolejny rekord sprzedaży zagranicznych wycieczek w tym roku

3 dni temu

Przy rosnących kosztach organizacji wakacji w Polsce, należy się spodziewać w tym roku kolejnego rekordu sprzedaży wycieczek zagranicznych, ocenia biuro podróży Click&Go.

„W tym roku nasze biuro zanotowało wzrost sprzedaży o ponad 110% przy szacowanym 25% wzroście obserwowanym w całym sektorze. Rosnące koszty organizacji wakacji w naszym kraju zwiększają popyt na zakup wycieczek zagranicznych. Na Malcie, Cyprze czy w Bułgarii jest po prostu taniej niż w Polsce, a mamy tam gwarancję słonecznej pogody. Jestem przekonany, iż w tym roku w Polsce należy się spodziewać kolejnego rekordu sprzedaży wycieczek zagranicznych” – powiedział dyrektor biura podróży Click&Go na Polskę Michał Głowa, cytowany w komunikacie.

Silny złoty, wzrost wynagrodzeń przewyższający wskaźnik inflacji oraz wyższe ceny produktów i usług w Polsce to główne czynniki wpływające na większe zainteresowanie wycieczkami zagranicznymi, wskazano w materiale.

W wyniku wielkiego popytu biuro musiało o 40% zwiększyć zatrudnienie, podano także.

„Linie lotnicze, a przede wszystkim przewoźnicy niskokosztowi systematycznie poszerzają swoją ofertę uruchamiając regularne loty do nowych krajów. W tym roku na przykład tanie linie lotnicze zwiększyły liczbę lotów między innymi do Słonecznego Brzegu, ale także na Teneryfę. Na tę hiszpańską wyspę z niektórych lotnisk można polecieć już 4 razy w tygodniu, co pozwala na komponowanie niemal dowolnej długości wypoczynku. Na poszerzeniu siatki połączeń korzystają takie biura jak Click&Go, które oferują wakacje w coraz nowych miejscach. Większość Polaków latem wylatuje na 7-10 nocy, jednak na popularności zyskują krótkie 4 dniowe wyjazdy. Dawniej dotyczyły one raczej miast, tzw. city breaków, dziś bardzo często klienci wylatują tak na Maltę, Cypr, czy do Grecji” – czytamy dalej w komunikacie.

Click&Go jest biurem podróży działającym w Irlandii od 2010 roku, natomiast w Polsce funkcjonuje od 2018 roku. Biuro zajmuje się tworzeniem i dystrybucją tzw. pakietów dynamicznych, czyli łączenia w jeden pakiet i pod jedną umową usług turystycznych w oparciu o istniejące siatki połączeń lotniczych.

Źródło: ISBnews

Idź do oryginalnego materiału