Snapchat zmienia sposób, w jaki influencerzy zarabiają pieniądze na platformie

cyberfeed.pl 1 miesiąc temu


Snapchat ulepsza sposób, w jaki ludzie zarabiają pieniądze na platformie, wprowadzając nowy, ujednolicony program monetyzacji. Nowy program obejmie treści publikowane w Stories, a także Spotlight – kanał informacyjny platformy przypominający TikTok, wypełniony polecanymi treściami wideo. W ramach programu influencerzy zarabiają na reklamach umieszczanych w kwalifikujących się Stories i postach Spotlight.

Nowy program jest w tej chwili testowany na małej grupie użytkowników i zostanie szeroko wdrożony 1 lutego 2025 r. Aby wziąć w nim udział, użytkownicy muszą spełnić szereg kryteriów, aby zostać zaproszeni: 50 000 obserwujących i 10 milionów wyświetleń Snap, 1 milionów wyświetleń Spotlight lub 12 000 godzin oglądania w ciągu ostatnich 28 dni.

Muszą także regularnie publikować posty, co najmniej 25 razy w miesiącu w zapisanych Stories lub Spotlight i publikować w Spotlight lub Stories publicznych przez co najmniej 10 z ostatnich 28 dni. Niektóre z tych wymagań kwalifikowalności są znacznie wyższe niż w przypadku starej struktury. Na przykład, aby móc zarabiać pieniądze za pośrednictwem Spotlight, twórcy potrzebowali wcześniej takich elementów, jak profil publiczny, 1000 obserwujących i 10 000 wyświetleń filmów.

Inne platformy wideo również usprawniły lub zmieniły pierwotne fundusze twórców. Na przykład TikTok teraz ma jeden program twórcy który wymaga filmów dłuższych niż 1 minuta. W YouTube twórcy filmów Short zarabiać pieniądze dzięki przychodom z reklam — ruch firmy mający na celu znaczącą konkurencję z TikTokiem.



Source link

Idź do oryginalnego materiału