Specjalista w Zespole Help-desk (Łódź, PL, 90-950)

karieranabank.pl 1 tydzień temu

W naszym zespole będziesz odpowiadać za:

  • Telefoniczną obsługę klienta wewnętrznego Banku oraz obsługę zgłoszeń usterek systemu i sprzętu teleinformatycznego
  • Tworzenie i aktualizację dokumentacji użytkowej związanej z bieżącym utrzymaniem i rozwojem dostarczanych usług
  • Udział w projektach realizowanych w jednostce
  • Aktywne dzielenie się wiedzą i doświadczeniem ze współpracownikami
  • Podejmowanie działań usprawniających pracę własną i innych
  • Wspieranie innowacji i wdrażanie ich w praktykę

Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:

  • Posiadasz wiedzę w zakresie systemów operacyjnych oraz pakietu aplikacji biurowych od strony użytkowej i konfiguracyjnej
  • Posiadasz minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Posiadasz motywację do rozwoju zawodowego i ciągłego poszerzania wiedzy
  • Jesteś osobą odpowiedzialną, samodzielną i konsekwentną w działaniu
  • Lubisz pracować w dynamicznym środowisku pracy
  • Posiadasz umiejętność pracy w grupie
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość procesów ITIL oraz podstawowa wiedza w zakresie Active Directory, zagadnień sieciowych w zakresie sprzętu i protokołów

Oferujemy Ci:

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania
  • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
  • Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach
  • System szkoleń i programów rozwojowch, w tym dostęp do Linkedin Learning.
  • Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy.
  • Udział w wyjątkowych inicjatywach realizowanych w Banku (wolontariat pracowniczy, Olimpiada Banku, akcje ekologiczne i prozdrowotne).
Idź do oryginalnego materiału