Sprzedaż w B2B to maraton, a nie sprint za leadami!

panwokularach.pl 1 dzień temu

Im szybciej zrozumiesz, iż sprzedaż w B2B to nie zawody w kolekcjonowaniu i zdobywaniu jak największej ilość ledów w jak najkrótszym czasie, tym szybciej Twoja firma:

↳ zacznie sprzedawać więcej i drożej

↳ obniży koszty i zwiększy zyski

Niby to proste, niby oczywiste, ale w dalszym ciągu większość działów marketingu słyszy: “więcej leadów, dostarczacie mi więcej leadów”.

“Bo nie mamy sprzedaży! Bo nie dowieziemy wyniku! Bo…”

Bo dziś w B2B nie wygrywa ten, kto ma najwięcej kontaktów i potrafi uzbierać ich jak najwięcej i jak najszybciej. Sukces zbuduje ten, kto będzie działał z pomysłem, systematycznie i konsekwentnie.

(1) → będzie miał dobrze zdefiniowaną strategię wspartą współpracą marketingu i sprzedaży

(2) → będzie rozumiał, iż budowa segmentów oraz grup odbiorców to kluczowa sprawa

(3) → zbuduje skuteczną kwalifikację leadów, będzie analizował ich jakość

(4) → zrozumie potrzeby klientów i zoptymalizuje pod nie procesy sprzedaży

(5) → pozna problemy klientów i zbuduje dla nich realne wartości

(6) → będzie rozumiał jak kupują jego klienci, i będzie potrafił się z nimi komunikować

Uwierz mi, nie potrzebujesz orderów ani pierwszego miejsca w pozyskiwaniu NOWYCH leadów. Potrzebujesz precyzyjnie przeprowadzić swoich potencjalnych klientów przez labirynty i skomplikowane ścieżki ich procesów decyzyjnych.

Dziś zdanie “zadbaj o swoich klientów, poznaj ich, a nigdy wiecej juz nie będziesz musiał nachalnie sprzedawać” brzmi jak gotowy przepis na sukces!

#NieKombinujTylkoWiosłuj – to łatwe, KIEDY wiesz JAK…

B2B też sprzedaje w internetach!

jeżeli potrzebujesz w tym pomocy, napisz do mnie.

Idź do oryginalnego materiału