Staż Banking Champions 2025 (Biuro Wiedzy o Kliencie i CRM) (Warszawa, PL, 01-066)

karieranabank.pl 16 godzin temu

W naszym zespole:

  • Zapoznasz się z wiedzą, jak budować wielokanałowe kampanie marketingowe CRM (aplikacja mobilna, bankowość internetowa, e-mail, oddziały, Contact Centre i inne), w szczególności działające w trybie real-time.
  • Zobaczysz, jak dokładnie działa system do realizacji kampanii CRM.
  • Nauczysz się analizować zrealizowane kampanie, ich skuteczność i wyciągania wniosków, by optymalizować kampanie
  • Nauczysz się pracy w sprintach (agile), w multidyscyplinarnym zespole (opiekunowie biznesowi, zespół kreatywny i realizatorzy kampanii)
  • Rozwiniesz się w obszarze CRM odpowiedzialnym za planowanie i realizowanie kampanii dla wielomilionowych baz klientów.
  • Dowiesz się, jak pracujemy na grupach docelowych, segmentach behawioralnych, jak tworzymy testy AB i personalizujemy komunikację.

Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:

  • Studiujesz na ostatnim roku lub ukończyłeś/aś studia na kierunkach ścisłych
  • Znasz SQL w stopniu podstawowym.
  • Jesteś osobą komunikatywną, otwartą na nowe zadania.
  • Cenisz pracę z ludźmi, którzy wzajemnie się wspierają i motywują

Oferujemy Ci:

  • 6-miesięczny staż (rozpoczynający się 1 lipca) w oparciu o umowę o pracę z możliwością kontynuowania współpracy.
  • Zatrudnienie na pełen lub 3/4 etatu.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie uwzględniające indywidualne wyniki i zaangażowanie.
  • Możliwość pracy hybrydowej.
  • Wsparcie mentora i współpracę z ekspertami, którzy chętnie podzielą się z Tobą wiedzą i doświadczeniem.
  • Prywatną opiekę medyczną.
  • Kartę Multisport.
  • System szkoleń i programów rozwojowych, w tym dostęp do Linkedin Learning.
  • Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy.
  • Program Rekomendacji Kandydatów.
  • Płatny urlop "na sesję".
  • Udział w wyjątkowych inicjatywach realizowanych w Banku (wolontariat pracowniczy, Olimpiada Banku, akcje ekologiczne i prozdrowotne).
Idź do oryginalnego materiału