Staż Banking Champions 2025 (Biuro Wiedzy o Kliencie i CRM) (Warszawa, PL, 01-066)
karieranabank.pl 16 godzin temu
W naszym zespole:
Zapoznasz się z wiedzą, jak budować wielokanałowe kampanie marketingowe CRM (aplikacja mobilna, bankowość internetowa, e-mail, oddziały, Contact Centre i inne), w szczególności działające w trybie real-time.
Zobaczysz, jak dokładnie działa system do realizacji kampanii CRM.
Nauczysz się analizować zrealizowane kampanie, ich skuteczność i wyciągania wniosków, by optymalizować kampanie
Nauczysz się pracy w sprintach (agile), w multidyscyplinarnym zespole (opiekunowie biznesowi, zespół kreatywny i realizatorzy kampanii)
Rozwiniesz się w obszarze CRM odpowiedzialnym za planowanie i realizowanie kampanii dla wielomilionowych baz klientów.
Dowiesz się, jak pracujemy na grupach docelowych, segmentach behawioralnych, jak tworzymy testy AB i personalizujemy komunikację.
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
Studiujesz na ostatnim roku lub ukończyłeś/aś studia na kierunkach ścisłych
Znasz SQL w stopniu podstawowym.
Jesteś osobą komunikatywną, otwartą na nowe zadania.
Cenisz pracę z ludźmi, którzy wzajemnie się wspierają i motywują
Oferujemy Ci:
6-miesięczny staż (rozpoczynający się 1 lipca) w oparciu o umowę o pracę z możliwością kontynuowania współpracy.
Zatrudnienie na pełen lub 3/4 etatu.
Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie uwzględniające indywidualne wyniki i zaangażowanie.
Możliwość pracy hybrydowej.
Wsparcie mentora i współpracę z ekspertami, którzy chętnie podzielą się z Tobą wiedzą i doświadczeniem.
Prywatną opiekę medyczną.
Kartę Multisport.
System szkoleń i programów rozwojowych, w tym dostęp do Linkedin Learning.
Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy.
Program Rekomendacji Kandydatów.
Płatny urlop "na sesję".
Udział w wyjątkowych inicjatywach realizowanych w Banku (wolontariat pracowniczy, Olimpiada Banku, akcje ekologiczne i prozdrowotne).