Staż IT Banking Champions 2025 - Helpdesk (Łódź, PL, 90-950)
karieranabank.pl 2 dni temu
W naszym zespole będziesz odpowiadać za:
- Telefoniczną obsługę klienta wewnętrznego Banku oraz obsługę zgłoszeń usterek systemu i sprzętu teleinformatycznego
- Tworzenie i aktualizację dokumentacji użytkowej związanej z bieżącym utrzymaniem i rozwojem dostarczanych usług
- Udział w projektach realizowanych w jednostce
- Aktywne dzielenie się wiedzą i doświadczeniem ze współpracownikami
- Podejmowanie działań usprawniających pracę własną i innych
- Wspieranie innowacji i wdrażanie ich w praktykę
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
- Posiadasz wiedzę w zakresie systemów operacyjnych oraz pakietu aplikacji biurowych od strony użytkowej i konfiguracyjnej
- Posiadasz minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Posiadasz motywację do rozwoju zawodowego i ciągłego poszerzania wiedzy
- Jesteś osobą odpowiedzialną, samodzielną i konsekwentną w działaniu
- Lubisz pracować w dynamicznym środowisku pracy
- Posiadasz umiejętność pracy w grupie
- Dodatkowym atutem będzie podstawowa wiedza w zakresie Active Directory, zagadnień sieciowych w zakresie sprzętu i protokołów
Oferujemy Ci:
- 6-miesięczny staż (rozpoczynający się 1 lipca) w oparciu o umowę o pracę z możliwością kontynuowania współpracy.
- Zatrudnienie na pełen lub 3/4 etatu.
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie uwzględniające indywidualne wyniki i zaangażowanie.
- Możliwość pracy hybrydowej.
- Wsparcie mentora i współpracę z ekspertami, którzy chętnie podzielą się z Tobą wiedzą i doświadczeniem.
- Prywatna opieka medyczna.
- Karta Multisport.
- System szkoleń i programów rozwojowch, w tym dostęp do Linkedin Learning.
- Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy.
- Program Rekomendacji Kandydatów.
- Płatny urlop "na sesję".
- Udział w wyjątkowych inicjatywach realizowanych w Banku (wolontariat pracowniczy, Olimpiada Banku, akcje ekologiczne i prozdrowotne).