Staż IT Banking Champions 2025 - Helpdesk (Łódź, PL, 90-950)

karieranabank.pl 2 dni temu

W naszym zespole będziesz odpowiadać za:

  • Telefoniczną obsługę klienta wewnętrznego Banku oraz obsługę zgłoszeń usterek systemu i sprzętu teleinformatycznego
  • Tworzenie i aktualizację dokumentacji użytkowej związanej z bieżącym utrzymaniem i rozwojem dostarczanych usług
  • Udział w projektach realizowanych w jednostce
  • Aktywne dzielenie się wiedzą i doświadczeniem ze współpracownikami
  • Podejmowanie działań usprawniających pracę własną i innych
  • Wspieranie innowacji i wdrażanie ich w praktykę

Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:

  • Posiadasz wiedzę w zakresie systemów operacyjnych oraz pakietu aplikacji biurowych od strony użytkowej i konfiguracyjnej
  • Posiadasz minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Posiadasz motywację do rozwoju zawodowego i ciągłego poszerzania wiedzy
  • Jesteś osobą odpowiedzialną, samodzielną i konsekwentną w działaniu
  • Lubisz pracować w dynamicznym środowisku pracy
  • Posiadasz umiejętność pracy w grupie
  • Dodatkowym atutem będzie podstawowa wiedza w zakresie Active Directory, zagadnień sieciowych w zakresie sprzętu i protokołów

Oferujemy Ci:

  • 6-miesięczny staż (rozpoczynający się 1 lipca) w oparciu o umowę o pracę z możliwością kontynuowania współpracy.
  • Zatrudnienie na pełen lub 3/4 etatu.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie uwzględniające indywidualne wyniki i zaangażowanie.
  • Możliwość pracy hybrydowej.
  • Wsparcie mentora i współpracę z ekspertami, którzy chętnie podzielą się z Tobą wiedzą i doświadczeniem.
  • Prywatna opieka medyczna.
  • Karta Multisport.
  • System szkoleń i programów rozwojowch, w tym dostęp do Linkedin Learning.
  • Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy.
  • Program Rekomendacji Kandydatów.
  • Płatny urlop "na sesję".
  • Udział w wyjątkowych inicjatywach realizowanych w Banku (wolontariat pracowniczy, Olimpiada Banku, akcje ekologiczne i prozdrowotne).
Idź do oryginalnego materiału