Straż Miejska Miasta Poznania poszukuje kandydatów na stanowisko Referent ds. kancelaryjnych

2 miesięcy temu
Zakres podstawowych czynności: Osoba zatrudniona na stanowisku Referenta ds. kancelaryjnych wykonywać będzie m. in. zadania związane z: - przyjmowaniem, rejestrowaniem, przedkładaniem do dekretacji Komendanta korespondencji wpływającej i jej rozdział na adekwatne stanowiska w ramach istniejącego systemu informatycznego, - przyjmowaniem i rejestrowaniem korespondencji, - protokołowaniem odpraw Komendanta z kadrą kierowniczą, - powielaniem pism i materiałów. -. - Wymagania obowiązkowe: Niezbędne: - wykształcenie: minimum średnie - min. 1 rok stażu pracy, - posiadanie pełnej umiejętności czynności prawnych, pełnia praw publicznych, - nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane - z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, -. - Wymagania pożądane: Dodatkowe: - wykształcenie wyższe w zakresie prawa i administracji, - doświadczenie w pracy w administracji samorządowej, - znajomość przepisów prawa pocztowego i KPA, - znajomość przepisów o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. - umiejętność obsługi programów komputerowych (pakiet Microsoft Office lub pakiet Open Office), - znajomość prawa pocztowego. - wysoki poziom umiejętności społecznych, -. - Oferty należy składać do 2025-02-10
Idź do oryginalnego materiału