Tramwaje Warszawskie szukają do pracy. Pensja jest konkretna

11 godzin temu
Zdjęcie: Polsat News


Tramwaje Warszawskie szukają mistrza w dziale obsługi taboru. Ogłoszenia o naborze pojawiło się na stronie spółki. Wskazano w nim wymagania wobec kandydatów oraz podano kwotę wynagrodzenia. Suma jest konkretna, ale wymagania i obowiązki spore.


W listopadzie pisaliśmy, iż Tramwaje Warszawskie szukają motorniczych. Na kandydatów czekają całkiem dobre zarobki - wynoszące średnio 9692,56 zł brutto, czyli 7398,90 zł "na rękę". Pod tym względem Warszawa pozytywnie wyróżnia się na tle innych miast wojewódzkich. Dla przykładu w Katowicach - jak podawał w czerwcu 2024 roku serwis katowice24.info - motorniczy bez doświadczenia, może liczyć na początku jedynie na najniższą krajową. Ta od stycznia wynosi 4666 zł brutto. Reklama
Czytaj też: Praca w Rosji marzeniem Polaków? Kuriozalna reklama w mediach Kremla


Tramwaje Warszawskie szukają mistrza w dziale obsługi taboru


Tramwaje Warszawskie całkiem nieźle płacą także mistrzom obsługi taboru, ale mają przy tym spore oczekiwania. Na stronie spółki pojawiło się ogłoszenie o naborze kandydatów na to stanowisko. Podano w nim, iż zarobki mistrza zatrudnionego Zakładzie Realizacji Przewozów "Żoliborz" wyniosą 9800-10200 zł. Na takie wynagrodzenie składa się podstawa oraz premia wynosząca do 20 proc.
Dodatkowo zatrudnionym przysługują wczasy pod gruszą, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, bilet na przejazdy komunikacją warszawską za 1 zł dla zatrudnionego i jego dzieci oraz dofinansowanie do biletów w wysokości 50 proc. dla osób spoza Warszawy. Tramwaje Warszawskie oferują również możliwość skorzystania z dofinansowania do studiów i skorzystania z bezpłatnych kursów językowych eTutor. Zapewniają także bezpłatne konsultacje psychologiczne oraz podwyższone do 4 proc. wpłaty do PPK.


Kandydat na mistrza musi spełnić wyśrubowane oczekiwania


Spółka czeka na przesłanie dokumentów aplikacyjnych do 21 stycznia 2025 roku. Kandydaci muszą m.in. mieć wykształcenie średnie techniczne, posiadać 3-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą taboru lub na samodzielnym stanowisko technicznym. Od zainteresowanych wymaga się też posiadania uprawnień SEP G1, z umiejętności kierowania tramwajem i obsługi programów: GRAW, Real-plan oraz modułu magazynowego Simple.


Do zadań mistrza będzie należało m.in.: utrzymanie taboru we adekwatnym stanie technicznym poprzez wykonywanie planowanych obsług technicznych oraz bieżących i awaryjnych napraw tramwajów, nadzór nad punktami monterskimi, planowanie i rozliczanie czasu pracy podległego zespołu, a także rozliczanie firm zewnętrznych.
Idź do oryginalnego materiału