UNIQA zdobyła pięć nagród w prestiżowym, międzynarodowym konkursie Employer Brand Management Awards. Nagrody przyznano za kampanię promującą markę pracodawcy „W UNIQA jesteśmy razem” oraz UNIQAlny program wellbeingowy dla pracowników. Employer Brand Management Awards to międzynarodowy konkurs, który wyróżnia projekty skutecznego budowania marki pracodawcy.
Konkurs Employer Brand Management Awards wyróżnia najbardziej innowacyjne i skuteczne działania w obszarze budowania marki pracodawcy. Na uroczystej gali 24 września 2025 r. w Londynie UNIQA zdobyła:
- Złoto (pierwsze miejsce) za Najlepszą inicjatywę wellbeingowa.
- Srebro (drugie miejsce) za Najlepszą komunikację marki pracodawcy do odbiorców wewnętrznych.
- Srebro (drugie miejsce) za Najlepszą integrację employer brandingu ze strategią komunikacyjną.
- Brąz (trzecie miejsce) za Najlepszą komunikację marki pracodawcy do odbiorców zewnętrznych.
- Brąz (trzecie miejsce) za Najlepsze zarządzanie marką pracodawcy w sektorze finansowym.
Jury doceniło nasz UNIQAlny program wellbeingowy, który wspiera pracowników UNIQA w sferze mentalnej, a także wzmacnia ich kompetencje w codziennej pracy, stwarzając przyjazne warunki do działania. Nagrody zdobyła także kampanię promującą markę pracodawcy W UNIQA jesteśmy razem, która w wyjątkowy sposób podkreśla wartości wspólnoty, szacunku i różnorodności – fundamenty kultury organizacyjnej UNIQA.
Spot otwierający kampanię zaczyna się od mocnych słów: Czy świat nie byłby lepszy, gdybyśmy nie hejtowali innych ze względu na płeć, wiek, przekonania, wygląd, doświadczenia czy orientację seksualną?. Film w czarno-białej scenerii skupia się na emocjach i autentycznych historiach pracowników UNIQA, którzy mierzą się ze stereotypami i trudnymi pytaniami. W produkcji wystąpiło 12 osób wyłonionych w wewnętrznym castingu. Za koncepcję kreatywną i produkcję odpowiada agencja Be About – Hybrid Agency.
Kampania nawiązuje do programu kulturowego Szanuję, NIE hejtuję oraz działalności Fundacji UNIQA, która wspiera dzieci i młodzież dotknięte hejtem. Działania te są wyrazem społecznej odpowiedzialności firmy i jej zaangażowania w budowanie empatycznego środowiska pracy.
Employer Brand Management Awards to międzynarodowy konkurs, który wyróżnia projekty skutecznego budowania marki pracodawcy. Jury nagradza najlepsze programy i kampanie, a także wyróżniające się na tle innych firmy. Nagrody w Londynie odebrali Anna Gajda, ekspertka ds. rekrutacji i budowania wizerunku pracodawcy oraz Maciej Krzysztoszek, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej i Eventów.
Spot oraz materiały kampanijne dostępne są w kanałach społecznościowych UNIQA oraz na stronie internetowej https://www.uniqa.pl/kariera/szanuje-nie-hejtuje/
UNIQA Polska