VeloKorzyści, program lojalnościowy premiujący najbardziej aktywnych klientów VeloBanku, zajął 1. miejsce w kategorii „Lojalność” podczas ostatniej edycji Mobile Trends Awards organizowanej przez ESCOLA S.A. Rozwiązanie dostępne z poziomu aplikacji mobilnej pozwala zyskać cashback, zniżki i rabaty, a choćby bezpłatny – dla najbardziej aktywnych klientów w najwyższym poziomie programu – dostęp do Pakietu Medycznego Allianz Partners.
Oprócz zwycięstwa w konkursie VeloBank miał również okazję zaprezentować się podczas konferencji Mobile Trends. Marek Grodkiewicz, Dyrektor Zarządzający Obszaru Transformacji Kanałów Cyfrowych, przedstawił tajniki budowy skutecznego programu lojalnościowego opartego na grywalizacji.
Odbywające się w Krakowie wydarzenie to, zgodnie z informacjami organizatorów, największa w Polsce konferencja poświęcona nowym technologiom, biznesowi i innowacjom. Wydarzenie gromadzi ekspertów, liderów branży i pasjonatów, dostarczając im aktualnej wiedzy o trendach i najlepszych praktykach w obszarach AI, managementu, UX, fintechu, marketingu i e-commerce.
W najnowszej edycji Mobile Trends Awards nagrodzono projekty z obszaru digital, które rozwijane były w 2024 roku. Zyskując 1. miejsce w kategorii „Lojalność” VeloBank pokonał swoim programem VeloKorzyści finalistów reprezentujących m.in. InPost, Fakro czy Grupę Zibi.
– Tegoroczny sukces programu VeloKorzyści to dowód na to, iż VeloBank skutecznie rywalizuje z największymi markami dostępnymi na polskim rynku. Naszymi rozwiązaniami nie tylko ułatwiamy codzienne zarządzanie finansami, ale wzmacniamy pozytywny wizerunek VeloBanku i zachęcamy klientów do jeszcze lepszego poznania oferty produktowej w świecie bardziej velo. Zdobycie 1. miejsca w kategorii „Lojalność” prestiżowego konkursu Mobile Trends Awards to podkreślenie naszego cyfrowego DNA i przewag konkurencyjnych, które zyskujemy dzięki zaangażowaniu naszego zespołu – podkreśla Marek Grodkiewicz, Dyrektor Zarządzający Obszaru Transformacji Kanałów Cyfrowych w VeloBank.
Program VeloKorzyści ma charakter edycyjny. Bazujące na mechanizmach grywalizacji rozwiązanie, dostępne jest z poziomu aplikacji mobilnej. Po przystąpieniu do programu, czyli akceptacji regulaminu danej edycji i wyrażeniu odpowiednich zgód marketingowych, uczestnicy zbierają punkty za choćby najdrobniejsze aktywności związane z zarządzaniem swoimi finansami, korzystaniem z usług dodatkowych dostępnych dla klientów VeloBanku, a choćby za samo posiadanie określonych produktów.
Każdego miesiąca punkty są sumowane i pozycjonują klienta na jednym z czterech poziomów VeloKorzyści. Od obecności na danym poziomie zależy portfolio benefitów, w jakim znajduje się m.in. cashback do wykorzystania na platformie VeloMarket.pl, zniżki i rabaty, oferty flash sales, oferta ubezpieczenia LINK4, a choćby możliwość zyskania bezpłatnego Parkietu Medycznego Allianz Partners.
Źródło: VeloBank