Zakres podstawowych czynności: kompleksowa obsługa korespondencji przyjmowanej od klientów, w tym: rejestrowanie korespondencji, prowadzenie dziennika korespondencji, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów wewnątrz Wydziału wydawanie klientom dokumentów spraw załatwionych przez Wydział pobieranie opłat skarbowych dzięki terminala kart płatniczych kompleksowa obsługa administracyjna, w tym: zakładanie teczek aktowych i przekazywanie adekwatnym pracownikom do realizacji, rejestrowanie korespondencji wychodzącej udzielanie informacji o toku postępowania administracyjnego spraw prowadzonych przez oddziały merytoryczne Wydziału przygotowanie materiałów informacyjnych dla klientów w formie cyfrowej. - Wymagania obowiązkowe: wykształcenie wyższe doświadczenia w pracy administracyjnej lub kancelaryjnej bardzo dobra organizacja pracy własnej umiejętność współpracy w zespole bardzo dobra komunikatywność i umiejętność obsługi klienta. - Wymagania pożądane: wykształcenie wyższe: administracja, planowanie przestrzenne, geografia, architektura krajobrazu doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej wiedza z zakresu przebiegu procesu inwestycyjnego znajomość systemu typu CAD i GiS. - Oferty należy składać do 2025-02-21