Zarząd Dróg Miejskich poszukuje kandydatów na stanowisko ds. przygotowania inwestycji

1 tydzień temu
Zakres podstawowych czynności: określanie warunków dla realizacji inwestycji oraz przygotowywanie treści ogłoszeń i wzorów umowy bieżący nadzór nad realizacją zadania zgodnie z harmonogramem oraz bieżąca aktualizacja aneksów, wskazań do realizacji ocena dokumentacji pod względem merytorycznym nadzór nad planem finansowym diagnozowanie problemów w trakcie realizacji zadań oraz nadzór nad ich rozwiązaniem. - Wymagania obowiązkowe: wykształcenie średnie prawo jazdy kat. B oraz zdolność do prowadzenia pojazdów umiejętność obsługi programów Word, Excel zaangażowanie, chęć podnoszenia umiejętności i poszerzania wiedzy doświadczenie z zakresu projektowania lub budowy dróg. - Wymagania pożądane: wykształcenie wyższe techniczne umiejętność pracy z dokumentacją techniczną doświadczenie przy obsłudze procesu inwestycyjnego doświadczenie w organach administracji architektoniczno-budowlanej. - Oferty należy składać do 2025-03-12
Idź do oryginalnego materiału