DataWalk wchodzi w etap przyspieszonej komercjalizacji, którą ma skalować Peter Sofarelli

3 dni temu

Peter Sofarelli dołączył do DataWalk jako wiceprezes ds. sprzedaży na świecie (VP of Worldwide Sales), co stanowi strategiczny kamień milowy dla spółki, sygnalizując przejście do etapu przyspieszonej komercjalizacji, zadeklarowało DataWalk.

„Sofarelli jest doświadczonym liderem sprzedaży z ponad 20-letnim doświadczeniem w dziedzinie analityki korporacyjnej i sztucznej inteligencji. W swojej karierze zajmował stanowiska szefa sprzedaży na rynku północnoamerykańskim w firmach technologicznych, m.in. SymphonyAI i Quantexa, działających w tym samym segmencie rynku co DataWalk” – czytamy w komunikacie.

Jako wiceprezes ds. sprzedaży globalnej Sofarelli będzie odpowiedzialny za skalowanie globalnej organizacji sprzedaży DataWalk oraz napędzanie kolejnej fazy wzrostu firmy, dodano.

„Nominacja ta stanowi strategiczny kamień milowy dla DataWalk, sygnalizując przejście do etapu przyspieszonej komercjalizacji. Spółka z sukcesem pozyskała pierwsze kontrakty z czołowymi klientami korporacyjnymi, takimi jak Morgan Stanley, Barclays, Rabobank czy Departament Sprawiedliwości USA, potwierdzając unikalne możliwości swojej platformy w rozwiązywaniu złożonych problemów z danymi dla najbardziej wymagających organizacji na świecie” – czytamy dalej.

„Dołączenie Petera do zespołu to najważniejszy krok w ewolucji DataWalk. Udowodniliśmy unikalną wartość naszej platformy we współpracy z najbardziej zaawansowanymi klientami na świecie. Mamy technologię i prestiżowych klientów; teraz nadszedł czas, by zbudować światowej klasy mechanizm go-to-market, który pozwoli zaprezentować przewagę DataWalk na szerokim rynku. Rozeznanie Petera w naszej branży, jego osiągnięcia w budowaniu wysokoefektywnych zespołów w firmach takich jak Quantexa, SymphonyAI, Tibco czy SAS, oraz jego zrozumienie wyzwań naszych klientów sprawiają, iż jest idealnym liderem, by poprowadzić ten etap rozwoju” – powiedział prezes Paweł Wieczyński, cytowany w materiale.

Sofarelli wnosi bogate doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą technologii o podobnych zastosowaniach co DataWalk, szczególnie w sektorze usług finansowych i rządowym, podano także.

„Moja droga do DataWalk rozpoczęła się z perspektywy konkurencji. Pierwszy raz usłyszałem o firmie, gdy mój zespół próbował nawiązać współpracę z dużym, amerykańskim bankiem, który okazał się klientem DataWalk i byłem absolutnie zdumiony tym, co osiągnęli przy użyciu platformy DataWalk, która była wtedy na rynku praktycznie nieznana. To doświadczenie pozwoliło mi dostrzec niesamowitą szansę rynkową: istnieje ogromna luka na zaawansowaną platformę, która umożliwia zwinną analitykę grafową i tworzenie grafu wiedzy w skali korporacyjnej. Jestem niezwykle podekscytowany, iż mogę teraz dołączyć do DataWalk i pomóc prowadzić dalszą ofensywę firmy” – dodał Sofarelli.

DataWalk to podmiot technologiczny, który jako jeden z nielicznych na świecie zbudował na bazie własnej technologii produkt analityczny rozwiązujący globalne problemy w obszarze bezpieczeństwa. Platforma DataWalk łączy miliardy obiektów z wielu źródeł, znajdując zastosowanie w zakresie analityki śledczej w sektorze publicznym i finansowym m.in. w walce z przestępczością (amerykańskie agencje), wyłudzeniami (ubezpieczyciele) i przy identyfikacji nadużyć (administracja centralna). Spółka była notowana na NewConnect od 2012 r., a w 2019 r. zadebiutowała na rynku głównym GPW.

Źródło: ISBnews

Idź do oryginalnego materiału