Accel Club to dynamicznie rozwijająca się firma, która poprzez swoje innowacyjne podejście i globalne działania zmienia oblicze e-commerce. Jakie wyzwania stoją przed firmą, jakie cele stawia sobie na przyszłość i co wyróżnia Accel Club na tle konkurencji? O tym wszystkim rozmawiamy z Nickiem Tuzenko, założycielem i liderem firmy.
W dobie szybkiego rozwoju sprzedaży internetowej, szczególnie na rynkach zachodnich, Accel Club konsekwentnie poszerza swoje portfolio produktów, które ułatwiają codzienne życie konsumentom. Od akcesoriów plastycznych po produkty sportowe i dla zwierząt – firma skupia się na jakości, innowacji i globalnej dostępności. W wywiadzie Nick Tuzenko opowiada o tym, jak firma identyfikuje marki z potencjałem, jakie projekty w tej chwili realizuje. A także jakie cechy powinien mieć idealny kandydat do zespołu Accel Club.
Jak wygląda praca w Accel Club? Wywiad z Nickiem Tuzenko, Co-founderem and Managing Directorem
Co warto wiedzieć o Accel Club? Co wyróżnia Was na rynku?
Nick Tuzenko: Accel Club to globalna firma e-commerce, która skupia się na rozwijaniu i oferowaniu kluczowych produktów codziennego użytku na największych rynkach, takich jak Stany Zjednoczone, Kanada, Europa Zachodnia czy Australia. Współpracujemy z dostawcami z całego świata – od Chin po Pakistan i Nepal. Dostarczamy wysokiej jakości artykuły, od akcesoriów plastycznych, przez okulary, po produkty sportowe i dla zwierząt. Dziś mamy w portfolio 6 tysięcy produktów, które sprzedajemy w 23 krajach.
Co nas wyróżnia? Każdy produkt jest starannie dopasowany do potrzeb rynku i świetnie sobie radzi na wiodących platformach sprzedażowych. Praca w naszym zespole to szansa na zdobycie globalnego doświadczenia, realny wpływ na wyniki, ale też udział w budowaniu dynamicznie rozwijającej się firmy. Nasza szeroka sieć międzynarodowa pozwala nam dostarczać wartość, która przyciąga konsumentów na całym świecie. I to właśnie sprawia, iż Accel Club wybija się na tle konkurencji w branży e-commerce.
Nad jakimi projektami pracujecie w organizacji?
W Accel Club cały czas szukamy świeżych pomysłów na rozwój naszych marek i zwiększanie ich zasięgu. w tej chwili skupiamy się na poszerzaniu oferty produktowej i dalszej ekspansji na rynki europejskie. Inwestujemy w nowoczesne technologie, które usprawniają naszą dystrybucję i pozwalają lepiej analizować rynek. To daje nam elastyczność w dostosowywaniu się do jego zmian. Stawiamy też na poprawę doświadczeń konsumentów, tworząc produkty, które łączą świetną jakość, szeroki asortyment i dobrą cenę. Dzięki tym działaniom chcemy, aby Accel Club stał się kluczowym graczem na globalnym rynku e-commerce i mógł śmiało konkurować na światowej scenie.
Jaka misja przyświeca Accel Club i jak dbacie w firmie o jej realizację w ramach kultury organizacyjnej?
Misją Accel Club jest zapewnienie klientom wyjątkowego doświadczenia, stawiając na wysoką jakość, szeroki wybór produktów i przystępne ceny. Skupiamy się na tym, by każdy nasz produkt trafiał w potrzeby rynku. To napędza nas do ciągłego poszukiwania nowych rozwiązań i ulepszania tego, co już mamy. Ta misja przenika całą naszą kulturę organizacyjną – od codziennej pracy, po podejmowanie strategicznych decyzji. Dbamy o to, by zespół podzielał nasze wartości, promując otwartość i globalne spojrzenie. Dzięki temu każdy z nas wie, iż jego praca ma znaczenie i realnie przyczynia się do realizacji wspólnej wizji i rozwoju Accel Club.
Jak wyobrażasz sobie idealnego kandydata, czyli osobę, która gwałtownie wpasuje się w zespół? Jakie cechy powinna posiadać taka osoba?
Idealnym kandydatem do Accel Club jest osoba, która odnajduje się w globalnym środowisku, szybkim tempie pracy i wykazuje ciekawość, a także otwartość na zmianę. Cenimy ludzi, którzy potrafią dostosować się do różnych rynków i potrzeb konsumentów oraz rozumieją znaczenie kulturowo zróżnicowanej perspektywy. Członkowie naszego zespołu są zachęcani do kreatywnego myślenia i podejmowania inicjatywy, co wspomaga budowanie kultury innowacji. Osoby otwarte i współpracujące, zmotywowane globalnymi wyzwaniami i możliwościami, zwykle odnoszą sukcesy w Accel Club.
Jak wygląda ścieżka awansu w Accel Club? Czy każdy z współpracowników wie, co powinien zrobić, by otrzymać podwyżkę czy awans?
W Accel Club wiele zespołów i stanowisk ma bardzo przejrzyste ścieżki awansu. Jednak niektóre możliwości rozwoju nie podążają za tradycyjną strukturą korporacyjną. Zamiast tego są napędzane pojawiającymi się możliwościami awansów poziomych i pionowych w dynamicznym środowisku startupowym. Ścieżka kariery w zespołach często kształtowana jest przez dynamiczny wzrost firmy. Nowe stanowiska i obowiązki pojawiają się w miarę naszego rozwoju.
Jakie są Wasze plany na przyszłość?
Patrząc w przyszłość, zamierzmy przez cały czas koncentrować się na tworzeniu produktów zorientowanych na konsumentów, jednocześnie poprawiając asortyment, jakość i przystępność cenową. Planujemy rozszerzenie naszego portfela marek oraz obecności na kluczowych rynkach, z ciągłym naciskiem na doświadczenia konsumentów oraz innowacyjność produktów. Dodatkowo, chcemy wykorzystywać sztuczną inteligencję i automatyzację do uproszczenia procesów, a także stworzenia w pełni zintegrowanej platformy dla marek, które chcą się rozwijać online. Naszym głównym celem jest stworzenie ekosystemu wspierającego rozwijające się marki, zapewniając, iż dotrzemy do klientów na całym świecie.
Nick Tuzenko to przedsiębiorca z bogatym doświadczeniem w doradztwie zarządczym. Przed założeniem Accel Club, Nick pracował w Boston Consulting Group (BCG) oraz pełnił funkcję dyrektora zarządzającego w Busfor, wiodącej platformie transportu samochodowego, która została przejęta przez BlaBlaCar pod koniec 2019 roku. Jego profesjonalna kariera koncentruje się na rozwijaniu innowacyjnych rozwiązań w branży transportowej i e-commerce.