Zakres podstawowych czynności: Bieżąca znajomość wszystkich przepisów, instrukcji, zarządzeń wynikająca z zajmowanego stanowiska. 2. Wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej (we współpracy ze specjalistą ds. kadr). 3. Wprowadzanie danych do programu PABS. 3. Sporzadzanie wymaganych przez Urząd Miasta Poznania analiz oraz kompletowanie danych do sprawozdawczości. 4. Sporzadzanie sprawozdań GUS. 4. Ścisła kooperacja z główną ksiegową, specjalistą ds. płac i kadr. 5. Wykonywania zadań łącznika między szkołą, a CUWIO (według wymagań CUWIO). 6. Prowadzenie dokumentacji i realizowanie zadań dotyczących pracy na zajmowanym stanowisku. 7. Czynności wynikajace z organizacji pracy szkoły. 8. Inne zadania zlecone przez Dyrektora szkoły.. - Wymagania obowiązkowe: Obywatelstwo polskie. Pełna zdolność do czynności prawnych. Wykształcenie minimum średnie lub wyższe. Kultura osobista. Dobra organizacja pracy. Samodzielność, dyspozycyjność, życzliwość.. - Wymagania pożądane: 1. Biegła znajomość obsługi programów komputerowych pakietu Office.2.Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.3. Umiejętność redagowania pism urzędowych i komunikatów. -. - Oferty należy składać do 2025-01-28