Wydział Gospodarki Komunalnej poszukuje kandydatów na stanowisko ds. kontroli terenowej

1 dzień temu
Zakres podstawowych czynności: prowadzenie planowych i doraźnych kontroli właścicieli nieruchomości oraz podmiotów odbierających odpady komunalne, w zakresie przestrzegania obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, aktów prawa miejscowego i zawartych umów przygotowywanie raportów i zestawień informacji z systemów informatycznych na potrzeby prowadzonych kontroli współudział w prowadzeniu monitoringu i weryfikacji świadczenia usług odbioru odpadów komunalnych w systemach informatycznych. - Wymagania obowiązkowe: wykształcenie średnie i co najmniej 3 - letni staż pracy lub wykształcenie wyższe i minimum roczny staż pracy doświadczenie w przeprowadzaniu kontroli znajomość reguł postępowania kontrolnego oraz umiejętność stosowania narzędzi oraz technik prowadzenia kontroli wiedza ogólna dotycząca gospodarki odpadami komunalnymi znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach oraz aktów prawa miejscowego dot. gospodarki odpadami komunalnymi wysoki poziom umiejętności społecznych dobra znajomość pakietu MS Office prawo jazdy kat. B dyspozycyjność. - Wymagania pożądane: wykształcenie kierunkowe - nauki przyrodnicze, ekonomiczne, gospodarka przestrzenna, administracja, prawo doświadczenie w pracy związanej z gospodarką odpadami komunalnymi doświadczenie w jednostkach administracji publicznej. - Oferty należy składać do 2025-02-04
Idź do oryginalnego materiału