Zakres podstawowych czynności: prowadzenie spraw, dokumentacji związanej z udziałem Miasta i pełnieniem funkcji przez Prezydenta w związkach, stowarzyszeniach, fundacjach oraz innych organizacjach krajowych i zagranicznych inicjowanie i promowanie współpracy ze związkami, stowarzyszeniami, fundacjami, instytucjami i innymi organizacjami prowadzenie rozliczeń finansowych oraz sprawdzanie i ewidencjonowanie dokumentów finansowych związanych ze współpracą pomiędzy Miastem, a związkami, fundacjami i innymi organizacjami, których członkiem jest Miasto kreowanie i promowanie pozytywnego wizerunku Miasta.. - Wymagania obowiązkowe: wykształcenie wyższe magisterskie przynajmniej 3 lata stażu pracy bardzo dobra znajomość języka angielskiego wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętnośc koordynacji działań wysoka komunikatywność i kultura osobista umiejętność opracowywania materiałów informacyjnych, prac analitycznych umiejętność sporządzania rozliczeń finansowych umiejętność współpracy w zespole. - Wymagania pożądane: przynajmniej roczne doświadczenie w administracji publicznej. - Oferty należy składać do 2025-02-06